Helpforum

2CR graven flash-vraag.

rudy@fast-company.carudy@fast-company.ca Berichten: 2Verified User

Ik werk aan een 15-16 Yamaha R1M (2cr-8591A-30) en ik wil de Graves-flitser (2cr-8591-20) erin plaatsen. Is er een manier om de ontstekingsvolgorde te veranderen en de startonderbreker los te koppelen de graven deuntjes voor Canadese fietsen? Ik heb gekeken en er is geen harnasconfiguratie beschikbaar op de gravenkaart, en geen startonderbreker, is het mogelijk om dat aan de gravenbestanden toe te voegen om Canadese en EU-fietsen te omvatten? als dat geen optie is, is er dan een document voor wat moet worden geruild? Ik gok cilinders 2 en 3, maar dat is alles, het is een gok. Hebben jullie ergens een wandeling door wat er precies moet veranderen voor de conversie van de r1-vuurvolgorde? Ik heb op de forums gekeken en ik kon niet vinden wat ik nodig had. Ik was waarschijnlijk op de verkeerde plek aan het zoeken, maar ik had niet veel geluk het te vinden. Bedankt zoals altijd voor de hulp, Rob

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt July 2020

    Rob, er is geen manier om opties toe te voegen aan die Graves-bestanden. Als u de startonderbreker van de fiets wilt verwijderen en de Amerikaanse specificaties wilt volgen, kunt u deze instructies volgen die ik heb gemaakt. Ze zijn gebaseerd op het converteren van een R1S, maar moeten nog steeds van toepassing zijn op uw R1M: begin met het loskoppelen van de ECU van de kabelboom en we zullen werken met de kleinere ECU-connector. We zullen naar de ECU-connector kijken vanaf de achterkant waar de draden vastpinnen. Begin met het ontgrendelen van de ECU-connector door op het witte lipje aan de onderkant te drukken totdat het klikt. Op de bovenste rij vanaf links ziet u draden in deze volgorde: oranje, grijs / rood, oranje / groen, grijs / groen. We zullen die draden losmaken en ze in deze volgorde omwisselen vanaf links: grijs / rood, oranje, grijs / groen, oranje / groen. Op de tweede rij van de ECU-connector ziet u draden in deze volgorde vanaf links: rood / zwart, groen / zwart, blauw / zwart en oranje / zwart. We zullen die draden losmaken en ze in deze volgorde omwisselen vanaf links: groen / zwart, rood / zwart, oranje / zwart, blauw / zwart. Als u klaar bent, sluit u de ECU-connector en sluit u de ECU weer aan. Bedankt, Jason A.

  • rudy@fast-company.carudy@fast-company.ca Berichten: 2Verified User

    Heel erg bedankt Jason, Echt gewaardeerd.

  • gruntjohnson@yahoo.comgruntjohnson@yahoo.com Berichten: 1Verified User

    Goedemiddag Jason, ik weet dat dit een oudere draad is. Ik ben op zoek naar wat meer informatie over het converteren van de R1S die je vermeldt in je antwoord hierboven. Ik heb geprobeerd de gravenkaart te flitsen waarnaar je hierboven verwijst en de fiets start nu niet. Ik neem aan dat het te maken heeft met de herbedrading van de kabelboom die je hierboven noemde. Ik sta op het punt om de blipper-kit aan mijn fiets toe te voegen en als dit iets anders is waar ik mee kan rotzooien terwijl ik aan het harnas werk, zou het nuttig zijn. Heeft u een andere bron van informatie over dit onderwerp? Ik probeer me meestal aan de plug-and-play-programma's te houden, omdat ik hier niet erg handig mee ben. Als er enkele prestatievoordelen zijn die ik hieruit kan halen, zou ik er graag wat meer over willen weten. Alvast bedankt voor uw hulp.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is uw ECU-onderdeelnummer?

Meld je aan of registreer je om te reageren.