Helpforum

injector decel afgesneden doodt katalysator

teDorteDor Berichten: 10Verified User

Hallo, ik gebruikte het onbeperkte deuntje voor mijn 2020gsx r 1000 r (EU / Duitsland) nadat het mijn katalysator twee keer op rij had gedood.Ik vond de informatie dat injectorvertraging afsneed de katalysator verbrandt. dus voordat ik de derde pijp dood, vraag ik het nu. Is het onbeperkte deuntje alleen voor volledige uitlaat zonder katalysator? Welke instellingen moeten worden gebruikt? beste wensen

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, The Unrestricted file is gemaakt voor een fiets met een volledig uitlaatsysteem. Bedankt, Jason A.

  • teDorteDor Berichten: 10Verified User
    bewerkt March 2021

    Hallo Jason, en waar kan ik een deuntje vinden voor een voorraadpijp? Beste wensen,

  • SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User
    bewerkt March 2021

    Ik weet niet zeker hoe dit verschil de CAT-storing kan beïnvloeden, hieronder is het verschil tussen standaard en onbeperkte kaarten, EU-fiets. Zoals ik me herinner, zijn er geen brandstofveranderingen in de onbeperkte versus de aandelenkaart. 17-19 GSXR1000 - 32920-17KG2 (EU) StockECU vs onbeperkt: Map (Secondary Inj -> Secondary Injector %): MapData Map (Group 1 -> Cyl 1): MapData Map (Group 1 -> Cyl 2): MapData Map (Group 1 -> Cyl 3): MapData Map (Groep 1 -> Cyl 4): MapData-instelling (ECU-instellingen -> Ventilatortemperaturen): Fan LFan L, Fan H, Fan HT / F (ECU-instellingen -> Unlimit ETV-mapping): T / F (ECU-instellingen -> PAIR-klep): T / F (ECU-instellingen -> Voorraad O2): T / F (ECU-instellingen -> EVAP-klep): T / F (ECU-instellingen -> Uitlaatklep): T / F (ECU-instellingen -> Injector Decel Cut): Kaart (ETV BaseMaps -> MODE A - Gear 0): MapData Map (ETV BaseMaps -> MODE A - Gear 1): Y-as MapData Map (ETV BaseMaps -> MODE A - Versnelling 2): Y-as kaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE A - Versnelling 3): Y-as kaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE A - Versnelling 4): Y-as kaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODUS A - versnelling 5): Y-as kaartgegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE A - versnelling 6): Y-as kaartgegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE B - versnelling 0): kaartgegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE B - Versnelling 1): Y-askaart Data Map (ETV BaseMaps -> MODE B - Gear 2): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE B - Gear 3): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE B - Gear 4): Y- Askaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE B - Versnelling 5): Y-askaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE B - Versnelling 6): Y-askaart Gegevenskaart (ETV BaseMaps -> MODE C - Versnelling 0): Kaartgegevens Kaart (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 1): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 2): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 3): Y-Axis MapData Map (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 4): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 5): Y-Axis Map Data Map (ETV BaseMaps -> MODE C - Gear 6): Y- Askaart Gegevenskaart (Motorremmen -> Versnelling 1): X-askaart Gegevenskaart (Motorremmen -> Versnelling 2): X-askaart Gegevenskaart (Motorremmen -> Versnelling 3): X-askaart Gegevenskaart (Motorremmen -> Gear 5): MapData Map (Engine Braking -> Gear 6): MapData *********** Zoek op YT Otto Leirer-video's in het Duits over CAT-fouten op deze byke. Alleen het uitschakelen van de O2-sensor kan enige invloed hebben op CAT, omdat het tanken op de een of andere manier is verholpen, omdat de ECU niets verandert. U kunt O2 echter ingeschakeld houden.

Meld je aan of registreer je om te reageren.