Helpforum

Zijn de onbeperkte kaarten plug-and-play of moeten ze worden aangepast?

masebright@sundt.commasebright@sundt.com Berichten: 3Verified User

Ik heb een YXZ1000R SS 2017 en ik probeer te beslissen waar ik moet beginnen. Ik heb een volledige uitlaat en het draait echt mager, dus ik zou de Graves Full System Flash gebruiken, maar ik hou van een aantal opties in de Unrestricted Flash voor de YXZ. Is de onbeperkte flitser goed afgesteld voor een YXZ met volledige uitlaat of moeten er wijzigingen worden aangebracht om mijn AFR goed te krijgen?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2020

    Het onbeperkte bestand is ingesteld voor een voertuig met volledige uitlaat en uw YXZ werkt prima. Als je je AFR's absoluut perfect wilt hebben, dan is een dynotune-sessie nodig.

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Ik heb dezelfde vraag over mijn 2019 gsxs1000 II deed een kat verwijderen en zette een midpipe op en het onbeperkte bestand zorgde ervoor dat het behoorlijk ruig werd, dus ging ik terug naar het voorraadbestand. Eventuele suggesties?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat bedoel je nou precies met "ren behoorlijk kemphaan"? We hebben dat bestand onlangs bijgewerkt. Wanneer heb je dit geflitst?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Gewoon verzanden bij hogere rpm en het is echt springerig alsof het stottert en ik flitste het als 20 dagen geleden of zoiets

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Moet ik een luchtfilter met hoog debiet plaatsen en het opnieuw proberen?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Alsof de 2e versnelling voldoende vermogen heeft en dan stopt bij 130 mph. Zal niet sneller gaan en stottert slecht

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, onze Unrestricted-bestanden zijn gebouwd rond een fiets met een volledig uitlaatsysteem en een aftermarket-luchtfilter. Meestal kunt u het gebruiken als een "plug and play" -stijlkaart. Als de kaart niet goed lijkt te werken op uw motor, raad ik u aan de kaart zelf aan te passen of een aangepaste kaart aan te schaffen bij een van onze dealers. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.