Tukifoorumi

Onko rajoittamaton Maps plug and play -sovellus vai onko niitä muokattava?

masebright@sundt.commasebright@sundt.com Viestejä: 3Verified User

Minulla on 2017 YXZ1000R SS ja yritän päättää, mistä aloittaa. Minulla on täysi tyhjennys ja se on käymässä todella laihaksi, joten aioin käyttää Graves Full System-salamaa, mutta pidän joistakin YXZ: n rajoittamattoman salaman vaihtoehdoista. Onko rajoittamaton salama oikein viritetty YXZ: lle täydellä pakokaasulla vai vaatiiko se muutoksia AFR-kuvani saamiseksi oikein?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2020

    Rajoittamaton tiedosto on asetettu ajoneuvolle, jolla on täydet pakokaasut, ja YXZ toimii oikein. Jos haluat saada AFR: si ehdottomasti paikallaan, tarvitaan dynoviritysistunto.

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Minulla on sama kysymys 2019 gsxs1000 II -laitteestani, jossa kissa poisti ja pani puoliputken päälle, ja rajoittamaton tiedosto sai sen toimimaan melko röyhkeänä, joten palasin takaisin varastotiedostoon. Mitään ehdotuksia?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Whatexcely tarkoitatko "ajaa melko röyhelö"? Päivitimme hiljattain tiedoston. Milloin salamasit tämän?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Vain höyrystyminen korkeammalle rpm: lle ja sen todella hyppäävä, kuin se kokoo, ja salamasin sitä kuin 20 päivää sitten tai jotain sellaista

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Pitäisikö minun laittaa suuren virtauksen ilmansuodatin päälle ja yrittää uudelleen?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Kuten 2. vaihde on runsaasti virtaa, pysähtyy nopeudella 80 km / h. Tapana mennä nopeammin ja stutters huono

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Rajoittamattomat tiedostomme ovat rakennettu pyörälle, jossa on täydellinen pakojärjestelmä ja jälkimarkkinoiden ilmansuodatin. Yleensä voit käyttää sitä "plug and play" -tyylikartana. Jos kartta ei vaikuta toimivan pyörässäsi, suosittelen yrittämään muokata karttaa itse tai ostamaan mukautettu kartta yhdeltä jälleenmyyjältämme. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.