Tukifoorumi

2019 Zx-10r Activetune-ongelma "odottaa lambda-ohjainta"

arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User
muokattu July 2019 sisään ActiveTune-AFR-sarjat

Asensin juuri aktivointivaihtoehdon 2019 ZX-10r: lle. Tarkistin kaksinkertaisesti ohjeet ja kaikki pyörän yhteydet, mutta joka kerta, kun yritän elää näkymässä, se sanoo "odottaa lambda-laitteistoa" ja se ei koskaan näytä A / f-suhteita. Mikä voisi aiheuttaa tämän?

«1

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    On yhteysongelma lambda-ohjainlaitteiston tai O2-anturin kanssa. Tarkista kaikki johdot varmistaaksesi, että ne ovat täysin kiinni liittimissä.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Olen kolminkertainen ja nelinkertainen tarkistanut kaikki liitännät, mukaan lukien pakokaasun anturi. Soitin ja Joe sanoi palvelimensa liittyvän, mutta en näe, miten se on niin, että voin vilkaista ECU: ta hienosti. Ja yhteys palvelimeen on vihreä valo.

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Tarkista myös anturin kalibrointi .. Jos vedät anturin ulos polkupyörästä, se tulee lukea 20: 1 vapaassa ilmassa ja 10: 1 butaanissa (valaistusta polttovälineestä). Jos anturi ei koskaan toista signaalia työalueella, se ei koskaan käytä palautetta.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Se ei lueta mitään mitä tahansa. Flash toimii, kun se otetaan käyttöön, mutta kun avaan AFR-monitorin tai otan sen ajaksi, se sanoo vain "Odotetaan lambda-laitteistoa". Sen ulkoasusta joko anturi tai lambda-ohjain käsittelee viallisen. Luuletko sen oikeudenmukaista pyytää korvaamista tässä vaiheessa?

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Saat saman viestin, jos se olisi huono maa ... Kunnioittavasti haluaisin paremmin ratkaista ongelman ennen kuin heität rahaa siihen, erityisesti kun otetaan huomioon, että jokainen yksikkö testataan täällä viimeisessä tuotantovaiheessa. Ainoastaan selvittää, kun tarkistat anturia 1) poista anturi putkesta ja asenna pistoke reikään 2) tarkkaile anturin lukemia pyörällä ja anturia ulos pakokaasuvirrasta (suora korjaustila pois päältä) Jos pyörä ei toimi myös tapana käyttää anturia ja mitä olet nähnyt olisi odotettavissa.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Kiitos vastauksestasi. Tarkistin maata useita kertoja ennen pyöräilyn kiinnittämistä. Noudatin FTECU: n verkkosivuilla esitettyjä ohjeita ja varmistaen, että maadoitusjohdolla oli tiukka istuvuus ja hyvä metalli-metalli-kontakti. Tein videon tarkalleen, mitä tapahtuu, kun avaan AFR-monitorin anturilla ulos polkupyörästä ulkoilmassa ja bis-butaanisytyttimessä. Kuten näet videossa sen saman tuloksen. Haluaisin myös lisätä, että huomasin, että pakokaasun anturi alkaa kuumentua jo ennen moottorin käynnistämistä. https://youtu.be/kbaBU_TGmrQ

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Jotain muuta huomasin myös, että ohjelmisto tuottaa koko uuden flashtune-tiedoston, jota kutsutaan tavallisesti nimellä "ActiveTune (satunnaisluku)" joka kerta, kun avaat AFR-monitorin. Se tekee tämän riippumatta siitä, kuinka vedät AFR-näyttöä. Esimerkiksi Illillä on 2019 Zx-10r: n rajoittamaton kartta, jossa on käytössä ActiveTune, Ill-salama ja sitten kun yritän avata AFR: n, luodaan toinen tiedosto nimeltä "Activetune 02098881" ja se valitaan automaattisesti nykyiseksi tiedostoksi.

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User
  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Tämä on odotettua käyttäytymistä. Vanhempien versioiden avulla käyttäjä oli vastuussa siitä, että heidän avaamansa tiedosto ja ECU: n sisältämä tiedosto sopivat yhteen. muuten olisit lukemassa trimejä tiedostoon, jota he eivät mahdollisesti olleet tehneet. Heinäkuusta lähtien tallennamme viimeisimmän kirjoitetun tiedoston kopion mihin tahansa tiettyyn lisenssinumeroon ja kun lataamme trimejä, varmistamme, että ne ladataan viimeisimpään kirjoittamaasi tiedostoon.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Kiitos herra, innolla puhua hänen kanssaan. Toivottavasti voimme saada tämän ratkaistua.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    En ole koskaan tavannut häntä. Voisitteko pyytää häntä tavoittelemaan minua huomenna.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Armin, tarkista sähköpostisi.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Voi huono minä näin sen nyt meni roskapostikansioon. Kiitos.

  • arminlessani@yahoo.comarminlessani@yahoo.com Viestejä: 11Verified User

    Olen jo lähettänyt sähköpostia, mutta korvaava lambda-ohjain ei korjaa ongelmaa. Näyttää tekevän saman asian. Tämä on sen jälkeen, kun olen poistanut vanhan ohjaimen ja asentanut uuden. https://youtu.be/qwqrktKimSs

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Armin, Ole hyvä ja tallenna dataistunto moottorin käydessä ja anturi ulos pakokaasusta (korvattu pistokkeella). Tee kalibrointitesti avoimella ilmalla ja sitten Bic-sytyttimellä. Meidän täytyy nähdä kyseisen testin tiedot. Kiitos.

  • ben@extremecreations.com.auben@extremecreations.com.au Viestejä: 2Verified User

    Minullakin on sama asia vuoden 2015 Ninja H2: lla, siinä sanotaan vain loputtomasti "odottavan lambda-laitteistoa" ideoita, mitä muuta minun pitäisi tarkastella, olen tarkistanut kaikki liittimet ja varmistanut, että maa on hyvä, ECU vilkkuu hieno, mutta lambda ei vain tee mitään. Ei ole väliä onko O2-anturi kytketty päälle vai pois päältä? ei näytä vaikuttavan kumpaankaan suuntaan.

  • ftecu@mail.ruftecu@mail.ru Viestejä: 10Verified User
    muokattu September 2019

    Minulla on sama ongelma yamaha R1 2016: lla

  • rodr12345@gmail.comrodr12345@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on sama ongelma 2019 MT-10: n kanssa - haluaisin käyttää Active Tunea, mutta se ei toimi tällä hetkellä. Mitään hyviä ohjeita ei ole. Aktiivisen viritetiedoston luominen ei auta, eikä taaskään ole missään vaiheessa ohjeita ymmärtää mikä on mikä. Yhteys palvelimiin tai API-yhteys tarkkaan laski myös keskellä minua ottaen sen takaisin aktiiviseen, ja pyöräni on turha ....... ei kovin onnellinen. En voi muodostaa yhteyttä ohjelmistoon ladataksesi ECU-laitteeseen. Se on ollut hienoa, mutta nämä asiat on korjattava.

  • emersonvl@live.caemersonvl@live.ca Viestejä: 1Verified User

    Anteeksi, että törmäsin vanhaan säieeseen, mutta pystyikö kukaan päästä odottamaan laitteisto-ongelmaa? joilla on sama ongelma 16 'r1m: llä

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Iamilla on myös tämä ongelma mt07: n kanssa. Mikä oli korjaus?

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Pitäisikö minun tehdä uusi säie tästä? Ole vika eristänyt koko päivän aktiivisella viritykselläni. Se näyttää olevan kuollut. Kun näytön, AFR näyttää 10.3 ja pääsin punaiseen valoon yläreunassa ja viestin, joka sanoo "awating lamdahardware". Myös, jos menen kyydille ja tulen takaisin tekemään "lukemaan", se vain näyttää 0 kaikkialla. Kaikki kaapelit näyttävät hyvältä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Näen vain tämän täällä. Jos luulet LAMBDA-ohjaimesi olevan huono, lähetä se meille takaisin ja testaamme sen täällä. Jos havaitset viallisen, lähetämme sinulle korvauksen ilmaiseksi. Kiitos, Jason A.

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Lähetetäänkö se sinulle tai veloxracing, ostinko sen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä se takaisin meille, jotta voimme testata sitä. VeloxRacingilla ei ole keinoja testata tuotetta kuten me. Kiitos, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Hei, minulla on sama ongelma Yamaha R1:ssä. Olin ostanut 2 sarjaa asennettavaksi 2 pyörään. Ensimmäisen sarjan testauksen jälkeen sain näyttönäkymään saman viestin "Odotetaan Lambda-laitteistoa". Sitten vaihdoin ohjaimen ja lambdan toiseen uuteen sarjaan kytkettynä, mutta lambda ilmassa, sain saman tuloksen. Molemmat lambdat kuumenevat kun käynnistämme pyörän ja molemmat lukevat 10 vain pakoputken sisällä ja ulkopuolella. Mitä tehdä seuraavaksi?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Oletko varmistanut, että Active Tune on otettu käyttöön ja vilkkunut ECU:hun? Onko moottoripyörä käynnissä, kun käynnistät näytön? Terveiset

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Kyllä, olen varma, että vaihdoin ECU:n aktiivisella virityslisenssillä. Kyllä, monitoria voi tehdä vain pyörän ollessa käynnissä. Kiitos

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User
    muokattu June 2022

    Jos uskot, että lambda-ohjain on viallinen, lähetä se meille takaisin, niin testaamme sen täällä. Jos se on huono, vaihdamme sen veloituksetta. Jos se on hyvä, olet vastuussa palautuksesta. Terveiset

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Ok. Lähetän molemmat unti. Onko Yamaha R6 2017:ssä ja Yamaha R1:ssä sama ohjain? Minulla on kolmas paketti, haluan testata myös ennen lähettämistä. Kiitos

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Onko ohjetta takaisin lähettämiseen?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.