פורום תמיכה

נושאים שנרשמים / התחברות

seniorengineering@iinet.net.auseniorengineering@iinet.net.au הודעות: 1Verified User

שלום לכולם, זה עתה רכשתי את חבילת צוות המירוצים של ימאהה 2015-2017 (מקצוען) אבל אני נתקל בבעיות בחיבור הכל. לאחר הורדת התוכנה עולה תיבה ואומרת "אזהרה! לתחרות קורסים סגורים בלבד". אתה יכול להזין דוא"ל משתמש וסיסמא ונותן לך אפשרות להירשם או להתחבר. אם אני מנסה להתחבר, אני מקבל הודעה שאומרת שגיאה: אישורים לא חוקיים (באמצעות דוא"ל וסיסמא זהים לחשבון). אם אני מנסה לרשום זה שואל אם יש לי חומרה מוכנה לשימוש, תגיד כן, אז זה מתחיל לבדוק מכשיר (ecu והרתמה מחוברים). חלק זה לוקח זמן רב ואז כל פעם שהוא אומר כשל: בדוק חיבור לאינטרנט. אני משתמש ב- wifi ביתי והחיבור חזק. אני לא יכול לעבור את הנקודה הזו. אם אני סוגר הכל ומנסה פשוט לפתוח את התוכנה במחשב, אני מקבל התראה באומר שגיאה: FTECU Tuning Suite כבר פועל. האם מישהו יכול לעזור ????

הערות

  • nlhenry1@gmail.comnlhenry1@gmail.com הודעות: 1Verified User
    נערך January 2020

    הי, חוויתי את אותה הבעיה, אך בסופו של דבר נכנסתי ליישום והצלחתי ecu מהבהב. הנה מה שעשיתי: בהגדרות חומת האש של Windows 10 הגדירו את יישום ה- FTecu להתיר דרך חומת האש הן ברשתות הפרטיות והציבוריות (לא בטוח אם זה אכן היה האשם). בסופו של דבר יצרתי את חשבון ה- ftecu שלי דרך אתר, אישר באמצעות דוא"ל שנוצר אוטומטית, ואז התחל FTecu, חבר חומרה / ecu, הזן אישורים והקש על כפתור הכניסה במקום להירשם. זה לקח זמן, ובסופו של דבר אמרתי שיש שגיאה ביצירת קשר עם השרת או משהו כזה, אבל סוף סוף פתחתי את היישום, ומשם הצלחתי להבהב ECU.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, האם אתה עדיין נתקל בבעיות בכניסה לחבילת הכוונון עם חשבונך? תודה, ג'ייסון א.

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch הודעות: 5Verified User

    האילו, רציתי גם לקנות רישיון חדש לאופנוע החדש שלי היום. התחלתי את התוכנה ועכשיו יש לי אותה בעיה. "שגיאה: שרת במצב לא מקוון." מישהו יכול לעזור?

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch הודעות: 5Verified User

    היי שוב, אני פתרתי את הבעיה בעצמי. ראיתי שהיו לי שתי גרסאות של התוכנה. הישן משנת 2017 לא עבד. התחלתי את הגרסה החדשה יותר, היא הורידה את העדכונים האחרונים לפני הצגת דו-שיח הכניסה. והנה והנה, לאחר מכן הכניסה הייתה אפשרית והכל עבד.

  • elr0718@hotmail.comelr0718@hotmail.com הודעות: 1Verified User

    תודה!!! nlhenry1@gmail.com

היכנס או הירשם כדי להגיב.