Helpforum

"status: mislukt: geen reactie ..." eerste flits

frekkefrekke Berichten: 6Verified User

Hallo, ik heb een probleem met de fietsenset op mijn R1 -17. Wanneer ik (voor de eerste keer) probeer te knipperen, krijg ik keer op keer het bericht "status: mislukt: geen reactie ...". Ik heb alles geprobeerd, maar de hoop begon te verliezen. Als ik meet met een multimeter aan de zijkant van de fiets (met contact aan), heb ik 5v tussen zwart / geel en zwart / oranje, maar slechts 12mV tussen zwart / rood, is dat het probleem? Ik heb de pinnen nu ongeveer 10 keer losgekoppeld en opnieuw aangesloten om er echt voor te zorgen dat ze helemaal in de ecu-stekker zitten en er geen losse verbinding is. Ik heb de invoertest gedaan en de volgende nummers gekregen: Bench-harnas zonder ECU, 37 ECU geen stroom, 20 Powered ECU, TXD2fy6JGHMV2JGJM2JGJMZG2JGJMZGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG danGGGGGGGGGGG danGGG

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Krijgt u deze nummers met het bankharnas of het harnas aan de fietszijde? Je noemt twee verschillende harnassen. U moet ook de ECU hebben aangesloten voor de test. Dat foutbericht is omdat de software geen antwoord van de ECU ontvangt om het communicatieproces te starten, meestal vanwege een hardwareprobleem.

  • frekkefrekke Berichten: 6Verified User

    Oh sorry, mijn slechte. Geen bench harnas, ik heb de tekst uit de pdf voor probleemoplossing gekopieerd. Ik probeerde vandaag voor het eerst sinds mei mijn ecu opnieuw te flashen en het werkte om een of andere reden? Vreemd..

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hoe bent u verbonden met internet? Wifi? Telefoon?

  • frekkefrekke Berichten: 6Verified User

    Wi-Fi, maar het werkt nu dus het is prima. Zijn er wijzigingen aangebracht in de tankvoorziening op de onbeperkte kaart (EU R1 2017)? Ik gebruik Akrapovic-decat, maar weet niet welke kaart ik moet gebruiken, ik denk dat ik volgend jaar een actief nummer zal kopen, maar tot dan.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, er zijn veranderingen, maar ik weet niet wat ze precies zijn. U kunt de bestanden vergelijken door er met de rechtermuisknop op te klikken met de functie "Compare 1 Compare 2". Vrij zeker dat het onbeperkte bestand is gemaakt met een basislijn voor volledige uitlaatsystemen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.