Tukifoorumi

"tila: epäonnistui: ei vastausta ..." ensimmäisen kerran vilkkuu

frekkefrekke Viestejä: 6Verified User
sisään R1

Hei, minulla on ongelma R1 -17-pyöräpuolen pakkauksen kanssa. Kun yritän vilkkua (ensimmäistä kertaa), näyttöön tulee viesti "tila: epäonnistuu: ei vastausta ..." kerta toisensa jälkeen. Olen kokeillut kaikkea, mutta alkanut menettää toivoa. Kun mittaan pyöräpuolen pistokkeella yleismittarilla (sytytyksen ollessa päällä), minulla on 5v mustan / keltaisen ja mustan / oranssin välillä, mutta mustan / punaisen välillä vain 12mV, onko ongelma? Olen irronnut ja liittänyt tapit uudelleen noin 10 kertaa nyt varmistaakseni todella, että ne ovat ecu-pistorasiassa kokonaan ja ettei löysällä ole. Olen tehnyt panos testin ja sai seuraaviin numeroihin: Penkki valjaat ilman ECU, 37 ECU ole valtaa, 20 Powered ECU, 36 Kiitos!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Saatko nämä numerot penkkivaljailla vai pyöränpuoleisella valjailla? Mainitset kaksi erilaista valjaita. Lisäksi ECU: n on oltava kytkettynä testiä varten. Tämä virheviesti johtuu siitä, että ohjelmisto ei vastaanota vastausta ECU: lta viestintäprosessin aloittamiseksi, useimmiten laitteisto-ongelman vuoksi.

  • frekkefrekke Viestejä: 6Verified User

    Voi anteeksi, paha. Ei penkki valjaita, kopioin tekstin vianetsinnän pdf-tiedostosta. Yritin salata ecu tänään tänään ensimmäistä kertaa toukokuun jälkeen ja se toimi jostain syystä? Outo..

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuinka olet yhteydessä Internetiin? Wi-fi? Puhelin?

  • frekkefrekke Viestejä: 6Verified User

    Wi-Fi, mutta se toimii nyt, joten se on hieno. Onko polttoaineen lisäykseen tehty muutoksia rajoittamattomassa kartassa (EU R1 2017)? Suoritan Akrapovicin dekaattia, mutta en tiedä mitä karttaa käytetään, luulen ostavani aktiivisen virityksen ensi vuonna, mutta siihen asti.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, muutoksia on, mutta en tiedä mitä ne ovat tarkalleen. Voit vertailla tiedostoja napsauttamalla niitä hiiren kakkospainikkeella käyttämällä "Vertaa 1 Vertaa 2" -ominaisuutta. Melko varma, että rajoittamaton tiedosto on tehty perustasolla kaikille pakojärjestelmille.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.