Helpforum

Motor stottert bij 3800 tpm in 5e

grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Berichten: 3Verified User

Dag Allemaal. Heb UK 2015 Max en heb Decat, airbox mod en DAM-uitlaat. had het bovenstaande probleem, zelfs toen ik met Jeff Ingram werkte, om verschillende mappings enz. Uit te proberen - Stock, onbeperkt enz. Uiteindelijk bracht de fiets naar de Yamaha Main Dealer en de tuner (die op de Moto GP-fietsen werkt) zette hem op Dyno. Hij flitste het met een onbeperkte UK-flashversie en sorteerde vervolgens brandstofkaarten enz. MAAR, bij ongeveer 3800 tpm ..... na misschien 30 minuten cruisen, stottert de motor, ik kan wissen door gas te geven, en het pikt weer op . Maar het is behoorlijk verontrustend als het gebeurt, en is onvoorspelbaar. Ik heb geprobeerd te flashen met de standaardflitser, de verschillende instellingen te wijzigen en de brandstofkaarten van de dynoed te kopiëren, maar het lijkt nog steeds te gebeuren. Heeft iemand anders hier ervaring mee... Ik ben bijna in het stadium van het zoeken naar een alternatief

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo Graham, Onder ECU-instellingen in uw bestand. De ETV-Bypass moet op true worden ingesteld, anders zal de motor worden uitgeschakeld. Het komt vaak voor dat de VMAX van Yamaha probeert om hun fietsen te saboteren. Stel de instelling in op uw kaart en u zou goed moeten zijn om te gaan.

    Met vriendelijke groet, Octavio

  • grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Octavio Ik heb het Flash-bestand van de Yamaha Dealer Flash-afbeelding gecontroleerd en het was ingesteld op True. Dus dat is niet de oorzaak

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo Graham, bedankt voor het verifiëren, ik zal dit melden aan ontwikkeling en kijken wat zij ervan vinden. Groeten

  • grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Berichten: 3Verified User

    HI Octavio..... wat zei de ontwikkeling? Ik heb vandaag alle cijfers in alle tabellen van mijn dynoed Flash gekopieerd en in de 09-18 VMAX - 2S3-8591A-90(EU) StockECU Flash geplakt. De komende dagen ga ik op pad om te kijken of de storing er nog steeds is.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User
Meld je aan of registreer je om te reageren.