Tukifoorumi

Moottori pätkii 3800 rpm 5:ssä

grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Viestejä: 3Verified User
sisään V-MAX

Hei kaikki. Siinä on UK 2015 Max ja Decat, airbox mod ja DAM pakokaasu. hänellä oli yllä oleva ongelma, jopa työskennellessään Jeff Ingramin kanssa, kokeilla erilaisia kartoituksia jne. Varastossa, rajoittamaton jne. Lopulta vei pyörän Yamahan pääkauppiaalle, ja viritin (joka työskentelee Moto GP -pyörissä) asensi sen Dynoon. Hän välähti sen rajoittamattomalla UK-flash-versiolla ja sitten selvitti polttoainekartat jne. MUTTA noin 3800 rpm:llä..... ehkä 30 minuutin matkan jälkeen moottori pätkii, voin tyhjentää kaasua liikuttamalla, ja se nousi taas. . Mutta se on melko hämmentävää, kun se tapahtuu, ja on arvaamaton. Olen yrittänyt vilkkua varastosalamalla, muuttaa eri asetuksia ja kopioida dynoitetut polttoainekartat, mutta niin näyttää silti tapahtuvan Onko kenelläkään muulla kokemusta tästä........ Olen melkein vaiheessa etsimässä vaihtoehtoa

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei Graham, Tiedostosi ECU-asetukset -kohdassa ETV-Bypass on asetettava arvoon tosi tai se saa moottorin sammumaan. Se on yleistä Yamahan VMAXissa, joka yrittää peukaloida pyöriään. Aseta asetukset karttaasi ja sinun pitäisi olla valmis.

    Terveisin, Octavio

  • grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Octavio Olen tarkistanut Flash-tiedoston Yamaha Dealer Flash -kuvasta, ja sen arvoksi asetettiin True. Se ei siis ole syy

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei Graham, kiitos tarkistuksesta, ilmoitan tästä kehitystyölle ja katsotaan mitä he ajattelevat. Terveiset

  • grahamwest2013@gmail.comgrahamwest2013@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei Octavio..... mitä kehitys sanoi? Olen tänään kopioinut kaikki luvut kaikista taulukoista dynoed Flashistani ja liittänyt ne 09-18 VMAX - 2S3-8591A-90(EU) StockECU Flashiin. Seuraavien päivien aikana lähden ulos ja katson, onko vika edelleen olemassa.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.