Tukifoorumi

R1 Autoblipperin push / pull-anturiin vaaditaan liiallinen vetovoima

Olin asentanut autoblipper -sarjan 2016 R1S-laitteeseen pari viikkoa sitten, joka tuli uuden yhden push / pull-tyyppisen anturin mukana. Se toimi moitteettomasti yli viikon, mutta yhtäkkiä olen havainnut liiallisen vetovoiman (enemmän voimaa kuin tosiasiallisesti vaaditaan ylöspäinvaihtamiseen) tarvitaan ennen anturin aktivointia. Olen kokeillut yleismittaria sekä diagnoosinäytön kohtaa 86, jonka on tarkoitus siirtyä POIS-tilasta ON-asentoon, kun vetoanturi aktivoidaan. Minun on kohdistettava liiallista voimaa, jotta se siirtyy "POIS" -tilasta "PÄÄLLÄ" -tilaan, minkä seurauksena en enää kuule hetkellistä katkaisua, kun yritän siirtyä ylös ilman kytkintä. Onko mitään keinoa säätää anturin herkkyyttä niin, että pienempi voima rekisteröidään? Aikaisemmin se oli niin herkkä ennen sellaista, että kuulin katkaisun vain kevyellä voimalla vaihdepolkimelle, jopa kun se oli pienempi kuin voima, joka tarvitaan vaihteiden vaihtamiseen. Olen tarkistanut johdotuksen ECU-puolella ja varastosarjavaljaiden puolella, ja liitoksia ei tunnu olevan löysällä. Tanko tekee myös mukavan 90 asteen kulman vivun kanssa, joten en voi ymmärtää, miksi se äkkiä ei toimi tarkoitetulla tavalla.

Kommentit

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.