Supportforum

PROBLEM FÖR ATT ANSLUTA MIN ECU

jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Inlägg: 48Verified User

Hej. Har problem att ansluta min ecu till mitt konto, jag hoppas att du kan hjälpa mig.


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, du måste blixta denna ECU innan du kan läsa den. Tack, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Inlägg: 48Verified User

    Hur kan jag uppdatera den?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Inlägg: 48Verified User

    hej svarar inte min ECU och markerar mig koder 35 och 37 i testet. Vad kan jag göra för att ansluta till ECU? Tack

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    37 betyder att dina kontakter är korrekt inställda. Om du stänger av tangenten bör numret sluta i 0. Om det är bra bör du kunna skriva den obegränsade melodin. Du kommer inte att kunna "läsa ecu" tills du har installerat en melodi för att läsa. Du kommer inte att kunna läsa "fabriksmiljön"

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    35 betyder att dina kontakter inte läser ordentligt. Den sista siffran i koden ska vara 0 med avstängd och 7 med ström på. dvs 37/47.

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Inlägg: 3Verified User

    Redigera. 0 med avstängd. 6 med ström på inte 7

  • Arqui86@hotmail.comArqui86@hotmail.com Inlägg: 3Verified User

    Hej god dag, jag har skaffat bänkselen till kawasaki zx6r 636 19-22 typ 23 och vid anslutning till min styrenhet visar det sig vara en misslyckad anslutning. 1C0173A92019 ZX636 hardfail 04/09/2022 03:01:46 PM

Logga in eller registrera dig för att kommentera.