Helpforum

PROBLEMEN OM MIJN ECU TE VERBINDEN

jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

Hoi. Problemen om mijn ecu aan mijn account te koppelen, ik hoop dat je me kunt helpen.


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, u moet deze ECU flashen voordat u deze kunt uitlezen. Bedankt, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    Hoe kan ik het bijwerken?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Berichten: 48Verified User

    hallo beantwoordt mijn ECU niet en markeert me codes 35 en 37 in de test. Wat kan ik doen om verbinding te maken met de ECU? Bedankt

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Berichten: 3Verified User

    37 betekent dat uw connectoren correct zijn ingesteld. Als je de sleutel uitzet, moet het nummer eindigen op 0. Als dat goed is, zou je de onbeperkte melodie moeten kunnen schrijven. Je kunt pas ecu "lezen" nadat je een deuntje hebt geïnstalleerd om te lezen. U kunt de "fabrieksmelodie" niet lezen

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Berichten: 3Verified User

    35 betekent dat uw connectoren niet goed lezen. Het laatste cijfer van de code moet 0 zijn als de stroom is uitgeschakeld en 7 als de stroom is ingeschakeld. dat wil zeggen 37/47.

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Bewerk. 0 met stroom uitgeschakeld. 6 met ingeschakeld niet 7

  • Arqui86@hotmail.comArqui86@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Hallo goede dag, ik heb het bankharnas voor de kawasaki zx6r 636 19-22 type 23 verkregen en bij het aansluiten op mijn ecu blijkt het een mislukte verbinding te zijn. 1C0173A92019 ZX636 hardfail 04/09/2022 15:01:46

Meld je aan of registreer je om te reageren.