Tukifoorumi

ONGELMAT KYTKENTÄMÄÄN ECUani

jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

Moi. Minulla on ongelmia ecun liittämisessä tiliini, toivottavasti voit auttaa minua.


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tämä ECU täytyy salata ennen kuin pystyt lukemaan sen. Kiitos, Jason A.

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Kuinka voin päivittää sen?

  • jluisleonlopez@hotmail.comjluisleonlopez@hotmail.com Viestejä: 48Verified User

    Hei ei vastaa ECU-merkintääni ja merkitsee minulle koodit 35 ja 37 testissä. Mitä voin tehdä yhteyden muodostamiseksi ecuun? Kiitos

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    37 tarkoittaa, että liittimet on asennettu oikein. Jos sammutat näppäimen, numeron pitäisi loppua nollalla. Jos se on hyvä, sinun pitäisi pystyä kirjoittamaan rajoittamaton sävelmä. Et voi "lukea ecua" vasta, kun olet asentanut lukemiseen tarkoitetun virityksen. Et voi lukea "tehdasääniä"

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    35 tarkoittaa, että liittimet eivät lukeudu oikein. Koodin viimeisen numeron tulisi olla 0, kun virta on katkaistu, ja 7, kun virta on päällä. eli 37/47.

  • brian.haveman1987@gmail.combrian.haveman1987@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Muokata. 0 virta pois päältä. 6 virta ei päällä 7

  • Arqui86@hotmail.comArqui86@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei hyvää päivää, olen hankkinut penkkivaljaat kawasaki zx6r 636 19-22 type 23:een ja kun yhdistän ecuun, se osoittautuu epäonnistuneeksi liitäntäksi. 1C0173A92019 ZX636 hardfail 04/09/2022 03:01:46 PM

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.