Supportforum

Behöver du köpa licens för en redan köpt ECU

Kan jag snälla återställa min ECU-licens. Programmet ber mig att köpa en ny ECU-licens varje gång jag försöker blinka min ECU. Kontot är för travisgilbert@mac.com. Tack

Taggade:

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag har just återställt det åt dig. Tack, Jason A.

  • travisgilbert@mac.comtravisgilbert@mac.com Inlägg: 3Verified User

    du rockar tack, fungerar bra !!!!

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Jag har samma problem .. blinkade denna ecu innan och nu ber den om en ny licens när jag försöker återflöda den. Kan jag få en återställning tack? kontot är k42motorsports@gmail.com Tack.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag visar att din licens befinner sig i ett bekräftat tillstånd. Vad är problemet du stöter på? Försöker du blinka styrenheten med en helt ny fil? Tack, Jason A.

  • haz43k@gmail.comhaz43k@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Hej, köpte en andra licens och när den blinkade ecu ursprungligen kom det upp med ett fel och kommer nu inte att känna igen ecu. jublar Harry-konto haz43k@gmail.com

  • xratzloff@hotmail.comxratzloff@hotmail.com Inlägg: 1Verified User

    hej försöker blinka ecu batteriet var urladdat så jag hade det på en laddare jag tappade strömmen och det fick blixten att misslyckas jag måste återställa licensen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, din andra licens är inte i ett "försökt" tillstånd. Om du inte kan blinka har du eventuellt ett problem med din hårdvara eller din internetanslutning. Vilket är felmeddelandet du får? Tack, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det verkar som om din licens faktiskt bara blinkade för några minuter sedan så jag antar att du är bra att gå nu? Tack, Jason A.

  • currylovercom@yahoo.co.jpcurrylovercom@yahoo.co.jp Inlägg: 2Verified User

    Hej, jag har samma problem nu. Jag försökte blinka min ECU idag, men programvaran bad mig köpa en ny ECU-licens. Jag hade blinkat samma ECU den 20/12/2020. Vid den tiden lyckades flash på samma sätt som andra fall. Men idag visas meddelandet att köpa plötsligt. Naturligtvis använder jag samma ECU, samma dator och samma datalänkkabel. Om det är lösningen, kan jag återställa min ECU-licens? snälla du.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User


    Hej, Ja, din licens måste också återställas. Tack, Jason A.

  • tonyvandyke@me.comtonyvandyke@me.com Inlägg: 1Verified User

    Jason, jag har samma problem, det lät mig läsa ECU men nu ber det mig att köpa en annan licens (B5H-10 F8T86773)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser inget problem med din licensstatus. Får du det ogiltiga kontrollsummemeddelandet när du försöker blinka ECU? Tack, Jason A.

  • jose-m-gjose-m-g Inlägg: 2Verified User

    God kväll, jag har ett problem med mitt. Öppnade precis min bänk-tuner kit och började arbeta med att blinka, fick slutligen fel / felmeddelanden. Om jag tittar på min historik finns det två statusrapporter "hård misslyckande" och "flash Init". Ursprungligen fick jag ett meddelande när jag först försökte blinka det med texten "ingen registrerad ECU hittades, vill du tilldela ECU till licensen #". När jag försökte skriva kartan till ECU fortsatte det att ge mig fel och sedan började jag få fel "ingen registrerad ECU hittades, skulle du vilja köpa en ny licens". Jag försökte avinstallera FTECU-programmet och installera om det och får fortfarande samma fel. Jag försökte till och med på en annan dator och jag får fortfarande samma problem. All hjälp med detta skulle uppskattas mycket. Jose M

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, din licens var i "försökt" -status och måste återställas. Du borde vara bra att använda den nu. Tack, Jason A.


  • christaphercarter86@gmail.comchristaphercarter86@gmail.com Inlägg: 1Verified User
    redigerad August 2022

    Är det möjligt att få min återställning också. Jag försöker ladda om en fil som jag redan hade på ecu, men den säger till mig "ingen registrerad ecu hittades".

  • sytech.soporte@gmail.comsytech.soporte@gmail.com Inlägg: 7FTECU Dealer

    Kan jag få min ECU-licens återställd. Programmet ber mig att köpa en ny ECU-licens varje gång jag försöker flasha min ECU. Kontot är för sytech.soporte@gmail.com @jason@ftecu.com

  • zimir.reeds@gmail.comzimir.reeds@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Kan jag få min ECU-licens återställd. Programmet ber mig att köpa en ny ECU-licens varje gång jag försöker flasha min ECU.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.