Tukifoorumi

Tarve ostaa jo ostetun ECU: n lisenssi

travisgilbert@mac.comtravisgilbert@mac.com Viestejä: 3Verified User

Voinko palauttaa ECU-lisenssin. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin joka kerta, kun yritän vilkuttaa ECU: ta. Tili on osoitteeseen travisgilbert@mac.com. Kiitos

tagged:

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen juuri nollannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.

  • travisgilbert@mac.comtravisgilbert@mac.com Viestejä: 3Verified User

    kiität kiitos, toimii hienosti !!

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Minulla on sama asia .. vilkaisi tätä ecua aiemmin ja nyt se pyytää uutta lisenssiä, kun yritän päivittää sitä. Voinko nollata? tili on k42motorsports@gmail.com Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näytän lisenssisi olevan vahvistetussa tilassa. Mikä on ongelma, johon olet törmännyt? Yritätkö vilkuttaa ECU: ta kokonaan uudella tiedostolla? Kiitos, Jason A.

  • haz43k@gmail.comhaz43k@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, ostin toisen lisenssin, ja kun ecua vilkui, se aiheutti aluksi virheen ja ei enää tunnista ecua. hurraa Harry-tili haz43k@gmail.com

  • xratzloff@hotmail.comxratzloff@hotmail.com Viestejä: 1Verified User

    hei yrittää salamalaitteella akku oli tyhjä, joten minulla oli se laturilla, menetin virran ja se aiheutti salaman epäonnistumisen, minun täytyy saada lisenssi nollattua

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, toinen lisenssisi ei ole "yritetty" -tilassa. Jos et voi salata sitä, sinulla on mahdollisesti ongelma laitteistossasi tai Internet-yhteydessä. Mikä on virheilmoitus, jota saat jatkuvasti? Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Näyttää siltä, että lisenssisi oli juuri vilkkunut muutama minuutti sitten, joten oletan, että sinulla on hyvä mennä nyt? Kiitos, Jason A.

  • currylovercom@yahoo.co.jpcurrylovercom@yahoo.co.jp Viestejä: 2Verified User

    Hei, minulla on sama ongelma nyt. Yritin vilkaista ECUni tänään, mutta ohjelmisto pyysi minua ostamaan uuden ECU-lisenssin. Olin vilkaissut samaa ecua 25.12.2020. Tuolloin salama onnistui samalla tavalla kuin muutkin tapaukset. Mutta tänään ostoviesti näytettiin yhtäkkiä. Tietysti käytän samaa ECU: ta, samaa tietokonetta ja samaa tiedonsiirtokaapelia. Jos tämä on ratkaisu, voinko palauttaa ECU-lisenssin? ole kiltti.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User


    Hei, kyllä, sinun lisenssi oli myös nollattava. Kiitos, Jason A.

  • tonyvandyke@me.comtonyvandyke@me.com Viestejä: 1Verified User

    Jason, minulla on sama ongelma, se antoi minun lukea ECU: ta, mutta nyt se pyytää minua ostamaan toisen lisenssin (B5H-10 F8T86773)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, en näe mitään lisenssin tilassa. Saatko virheellisen tarkistussanoman, kun yrität välittää ECUa? Kiitos, Jason A.

  • jose-m-gjose-m-g Viestejä: 2Verified User

    Hyvää iltaa, minulla on ongelma minun. Avasin juuri penkkivirittimen ja aloin vilkkua, päädyin epäonnistuneisiin / virheilmoituksiin. Historiaani tarkasteltaessa on kaksi tilaraporttia "hard fail" ja "flash Init". Aluksi sain viestin, kun yritin ensin salata sitä sanomalla "rekisteröityä ECU: ta ei löydy, haluatko osoittaa ECU: n lisenssille #". Kun yritin kirjoittaa karttaa ECU: lle, se antoi minulle jatkuvasti virheitä, ja sitten aloin saada virheilmoituksen "rekisteröityä ECU: ta ei löydy, haluatko ostaa uuden lisenssin". Yritin poistaa FTECU-ohjelman ja asentaa sen uudelleen, ja saan silti saman virheen. Yritin jopa toisella tietokoneella ja saan edelleen saman ongelman. Kaikenlainen apua tässä asiassa olisi erittäin arvostettu. Jose M

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lisenssi oli "yritetty" -tilassa ja se oli nollattava. Sinun pitäisi olla hyvä käyttää sitä nyt. Kiitos, Jason A.


  • christaphercarter86@gmail.comchristaphercarter86@gmail.com Viestejä: 1Verified User
    muokattu August 2022

    Onko mahdollista nollata myös omani. Yritän päivittää tiedostoa, joka minulla oli jo ecussa, mutta se sanoo minulle "rekisteröityjä ecuja ei löytynyt".

  • sytech.soporte@gmail.comsytech.soporte@gmail.com Viestejä: 7FTECU Dealer

    Voinko nollata ECU-lisenssini. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin aina, kun yritän päivittää ECU:ta. Tili on sytech.soporte@gmail.com @jason@ftecu.com

  • zimir.reeds@gmail.comzimir.reeds@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Voinko nollata ECU-lisenssini. Ohjelma pyytää minua ostamaan uuden ECU-lisenssin aina, kun yritän päivittää ECU:ta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.