Helpforum

Licentie nodig voor een reeds gekochte ECU

Kan ik mijn ECU-licentie opnieuw laten instellen? Het programma vraagt me elke keer dat ik mijn ECU probeer te flitsen een nieuwe ECU-licentie aan te schaffen. Account is voor travisgilbert@mac.com. Dank u

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb het zojuist voor je gereset. Bedankt, Jason A.

  • travisgilbert@mac.comtravisgilbert@mac.com Berichten: 3Verified User

    je rockt bedankt, werkt GEWELDIG !!!!

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb deze ECU eerder geflitst en nu vraagt hij om een nieuwe licentie als ik hem probeer te reflashen. Kan ik een reset krijgen? account is k42motorsports@gmail.com Bedankt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik laat zien dat uw vergunning in een bevestigde staat verkeert. Wat is het probleem dat u tegenkomt? Probeer je de ECU te flashen met een heel nieuw bestand? Bedankt, Jason A.

  • haz43k@gmail.comhaz43k@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik heb een tweede licentie gekocht en toen ik de ECU aanvankelijk liet knipperen, kwam er een foutmelding en herkende hij de ECU nu niet meer. proost Harry-account haz43k@gmail.com

  • xratzloff@hotmail.comxratzloff@hotmail.com Berichten: 1Verified User

    hallo probeerde de ecu te flitsen de batterij was leeg, dus ik had hem op een oplader ik verloor de stroom en het zorgde ervoor dat de flitser mislukte ik moet de licentie opnieuw instellen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Uw tweede licentie is niet in een "poging" staat. Als u het niet kunt flashen, heeft u mogelijk een probleem met uw hardware of uw internetverbinding. Wat is de foutmelding die u steeds krijgt? Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het lijkt erop dat je licentie een paar minuten geleden is geflitst, dus ik neem aan dat je nu klaar bent om te gaan? Bedankt, Jason A.

  • currylovercom@yahoo.co.jpcurrylovercom@yahoo.co.jp Berichten: 2Verified User

    Hallo, ik heb nu hetzelfde probleem. Ik heb vandaag geprobeerd mijn ECU te flashen, maar de software vroeg me om een nieuwe ECU-licentie aan te schaffen. Ik had dezelfde ECU geflitst op 25-12-2020. Op dat moment was flash op dezelfde manier succesvol als andere gevallen. Maar vandaag werd plotseling het bericht om te kopen weergegeven. Ik gebruik natuurlijk dezelfde ECU, dezelfde pc en dezelfde datalinkkabel. Als dat de oplossing is, kan ik dan mijn ECU-licentie laten resetten? alstublieft.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User


    Hallo, ja, uw licentie moest ook worden gereset. Bedankt, Jason A.

  • tonyvandyke@me.comtonyvandyke@me.com Berichten: 1Verified User

    Jason, ik heb hetzelfde probleem, ik kan de ECU lezen, maar nu wordt ik gevraagd om een andere licentie te kopen (B5H-10 F8T86773)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie geen probleem met de status van uw licentie. Krijgt u het bericht over een ongeldige checksum wanneer u de ECU probeert te flashen? Bedankt, Jason A.

  • jose-m-gjose-m-g Berichten: 2Verified User

    Goedenavond, ik heb een probleem met de mijne. Ik heb net mijn banktunerkit geopend en begon te werken aan het knipperen, kreeg uiteindelijk mislukte / foutmeldingen. Als ik naar mijn geschiedenis kijk, zijn er twee statusrapporten "hard fail" en "flash Init". Aanvankelijk kreeg ik een bericht toen ik het voor het eerst probeerde te flashen met de mededeling "geen geregistreerde ECU gevonden, wilt u de ECU toewijzen aan de licentie #". Toen ik probeerde de kaart naar de ECU te schrijven, kreeg ik steeds fouten, en toen kreeg ik de foutmelding "geen geregistreerde ECU gevonden, zou je een nieuwe licentie willen kopen". Ik heb geprobeerd het FTECU-programma te verwijderen en opnieuw te installeren en krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ik heb het zelfs op een andere computer geprobeerd en ik krijg nog steeds hetzelfde probleem. Alle hulp hierbij wordt zeer op prijs gesteld. Jose M

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Uw licentie had de status "geprobeerd" en moest worden gereset. Je zou het nu goed moeten doen. Bedankt, Jason A.


  • christaphercarter86@gmail.comchristaphercarter86@gmail.com Berichten: 1Verified User
    bewerkt August 2022

    Is het mogelijk om de mijne ook te resetten. Ik probeer een bestand te reflashen dat ik al op de ecu had staan, maar hij zegt "geen geregistreerde ecu gevonden".

  • sytech.soporte@gmail.comsytech.soporte@gmail.com Berichten: 7FTECU Dealer

    Kan ik alstublieft mijn ECU-licentie resetten. Het programma vraagt me elke keer als ik mijn ECU probeer te flashen een nieuwe ECU-licentie aan te schaffen. Account is voor sytech.soporte@gmail.com @jason@ftecu.com

  • zimir.reeds@gmail.comzimir.reeds@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Kan ik alstublieft mijn ECU-licentie resetten. Het programma vraagt me elke keer als ik mijn ECU probeer te flashen een nieuwe ECU-licentie aan te schaffen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.