Supportforum

Fick inte gratis licens efter att ha köpt yxz bench flashing.

cebrooks995@gmail.comcebrooks995@gmail.com Inlägg: 1Verified User

Jag har precis köpt yxz bänkblinksatsen för styrenhet och transmission. Det kom inte med en kod för 1 gratis licens som det stod i beskrivningen. Saknar jag eller kommer den att aktiveras när jag försöker blinka för första gången. Har inte testat än, men jag undrar. Avgaserna kommer imorgon, så jag skulle vilja blinka så jag kan åka.

kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, Bänkblinksatserna kommer inte med några koder. USB kommer med en gratis licens som du skulle behöva för att registrera den på ditt konto först och den kommer automatiskt att läggas till. För att registrera USB:n ladda först ned tuning suite. Logga sedan in med exakt samma inloggning som på hemsidan. Se till att det är exakt och att det inte finns några mellanslag före eller efter e-postmeddelandet. När du är inloggad ansluter du USB. Det bör sedan dra upp en prompt för engångsregistrering. Klicka på Ja, det är nu registrerat på ditt konto och licensen kommer att vara lätt tillgänglig. Tänk på att satsen du köpte kommer att krävas en extra ECU-licens eftersom du kommer att blinka 2 ECU (bränsleinsprutning och transmission). Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.