Helpforum

Geen gratis licentie ontvangen na aankoop van yxz bench flashing.

cebrooks995@gmail.comcebrooks995@gmail.com Berichten: 1Verified User

Ik heb zojuist de yxz-bankflitsset voor ecu en transmissie gekocht. Het kwam niet met een code voor 1 gratis licentie zoals in de beschrijving stond. Mis ik het of wordt het geactiveerd wanneer ik voor de eerste keer probeer te flitsen. Nog niet geprobeerd, maar vraag het me af. Uitlaat komt morgen, dus ik wil graag flashen zodat ik kan rijden.

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, De knippersets voor de bank worden geleverd zonder codes. De USB wordt geleverd met één gratis licentie die u eerst bij uw account moet registreren en deze wordt automatisch toegevoegd. Om de USB te registreren, moet u eerst de tuning suite downloaden. Log dan in met exact dezelfde inlog als op de website. Zorg ervoor dat deze exact is en dat er geen spaties voor of na de e-mail staan. Zodra u bent ingelogd, sluit u de USB aan. Het zou dan een prompt voor eenmalige registratie moeten oproepen. Klik op ja, het is nu geregistreerd in uw account en de licentie is direct beschikbaar. Houd er rekening mee dat voor de kit die u hebt gekocht een extra ECU-licentie vereist is, aangezien u 2 ECU's knippert (brandstofinjectie en transmissie). Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.