Supportforum

Flash init

williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

DE34B2D5 02/10/2022 2015 R1 Kan jag få min licens återställd. Kan inte blinka ECU och cykeln går dåligt! Tack!

kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej William Förlåt för stora förseningar. Vilken fil försökte du skriva och är du Bänkblinkande eller Bike Side? Hälsningar

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

    När jag försöker läsa för automatisk justering eller göra något får jag Ingen tillgänglig licens, pop up. Jag har auto tune auto blip. Har inte kunnat kommunicera med ecu på en månad och cykeln går som en skit????????????????

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

    AAAB1D5D2015 R1flash init02/10/2022 07:48:24 PM

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

    Det är bara obegränsad fil med automatiska justeringar ......

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

    Cykelsidan

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Det låter som att du kan ha ett anslutningsproblem med din cykelsele. Kan du utföra hårdvarutestet för Bike Side sele som finns på framsidan av forumet och meddela mig dina resultat. Hälsningar

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User

    Testa med stopp startbrytare av eller på? stäng av nyckel på ingen bränslepump med strömbrytare på bränslepump. Jag har trippelkollat alla mina kablar. Problemet är att din programvara säger att jag inte har en giltig licens vilket definitivt inte är fallet.....

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Inlägg: 7Verified User


    Product SNProduct Description DE34B2D5R1-2CR_RT1aC2A970722015 R1 Auto-Blipper KitEA57B8F0Yamaha ActiveTune Kit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, Testet måste utföras med strömbrytaren på. Om pumpen fyller på något av hopptesterna är det en dålig anslutning på en av ledningarna. Du borde bli bra på att blixt igen. Tänk på att du måste skriva ytterligare en hel skrivning. Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.