Tukifoorumi

Flash init

williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User
sisään R1

DE34B2D5 02/10/2022 2015 R1 Voinko nollata lisenssini. Ecua ei voi vilkkua ja pyörä käy huonosti! Kiitos!

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei William Anteeksi pitkästä viivästyksestä. Mitä tiedostoa yritit kirjoittaa ja oletko Bench Flashing vai Bike Side? Terveiset

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User

    Kun yritän lukea automaattista viritystä tai tehdä mitä tahansa, niin lisenssiä ei ole saatavilla, näyttöön tulee ponnahdusikkuna. Minulla on automaattinen automaattiviritys. En ole pystynyt kommunikoimaan ecun kanssa kuukauteen ja pyörä kulkee kuin paskaa?????????????????

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User

    AAAB1D5D2015 R1flash init02/10/2022 19:48:24

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User

    Se on vain rajoittamaton tiedosto automaattisilla viritysmuutoksilla......

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User

    Pyörän puoli

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla kytkentäongelma pyöräsi sivuvaljaissa. Voisitko tehdä Bike Side -valjaiden laitteistotestin, joka löytyy foorumin etusivulta, ja kertoa minulle tuloksesi. Terveiset

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User

    Testaa pysäytyskäynnistyskytkin pois päältä vai päällä? katkaise virta-avain ilman polttoainepumppua, kun polttoainepumppu on päällä. Olen kolminkertaisesti tarkistanut kaikki johdot. Ongelma on siinä, että ohjelmistosi sanoo, että minulla ei ole voimassa olevaa lisenssiä, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa...

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Viestejä: 7Verified User


    Product SNProduct Description DE34B2D5R1-2CR_RT1aC2A970722015 R1 Auto-Blipper KitEA57B8F0Yamaha ActiveTune Kit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, testi on suoritettava kytkimellä. Jos pumppu käynnistyy jommassakummassa hyppytestissä, yhdessä johtimissa on huono yhteys. Sinun pitäisi olla hyvä vilkkua uudelleen. Muista, että sinun on suoritettava toinen täysi kirjoitus. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.