Helpforum

Flash init

williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

DE34B2D5 02/10/2022 2015 R1 Kan ik mijn licentie laten resetten. Kan ecu niet flashen en fiets loopt slecht! Bedankt!

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo William Sorry voor de grote vertraging. Welk bestand probeerde je te schrijven en ben je Bench Flashing of Bike Side? Groeten

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

    Wanneer ik probeer te lezen voor automatisch afstemmen of iets doe dat ik krijg Geen beschikbare licentie, pop-up. Ik heb autotune autoblip. Ik kan al een maand niet communiceren met de ECU en de motor loopt als een speer????????????????????

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

    AAAB1D5D2015 R1flash init02/10/2022 19:48:24 PM

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

    Het is gewoon een onbeperkt bestand met automatische afstemmingswijzigingen......

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

    Fietszijde

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Het lijkt erop dat je een verbindingsprobleem hebt met je zijharnas aan de zijkant. Kunt u alstublieft de hardwaretest van het Bike Side-harnas uitvoeren op de voorpagina van het forum en mij uw resultaten laten weten. Groeten

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User

    Test met stop start schakelaar uit of aan? schakelaar uit sleutel op geen brandstofpomp met schakelaar op brandstofpomp. Ik heb al mijn draden driedubbel gecontroleerd. Het probleem is dat uw software zegt dat ik geen geldige licentie heb, wat zeker niet het geval is.....

  • williamsihly@sbcglobal.netwilliamsihly@sbcglobal.net Berichten: 7Verified User


    Product SNProduct Description DE34B2D5R1-2CR_RT1aC2A970722015 R1 Auto-Blipper KitEA57B8F0Yamaha ActiveTune Kit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, De test moet worden uitgevoerd met de schakelaar aan. Als de pomp aanslaat bij een van de springtests, is er een slechte verbinding op een van de draden. Je zou weer goed moeten zijn om te flashen. Houd er rekening mee dat u nog een volledige schrijfbewerking moet uitvoeren. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.