Helpforum

De schrijfpoging is mislukt. Probeer het opnieuw.

rohdokhaeng@gmail.comrohdokhaeng@gmail.com Berichten: 1Verified User
bewerkt January 2022 in R1

Ik heb EU-specificatie R1 in 2016, en mijn R1 toont een Hi-fout in het dashboard nadat ik op het CO2-menu van het OBD2-diagnoseapparaat heb geklikt. (Ik heb nog nooit eerder geflitst) Vanaf dat moment is ontsteking niet mogelijk (brandstofpomp werkt niet) Googlen naar Hallo fout in dashboard, ik heb advies gevonden om het stockbeeld opnieuw te flashen, en om het stockbeeld te flashen Ik heb een bank gekocht flash en gisteren eindelijk gekregen. Ik heb geprobeerd de stock-afbeelding te flashen met het FTECU-programma, maar alleen de schrijfpoging is mislukt. Het bericht opnieuw proberen blijft verschijnen in de fase ECU identificeren. Het resultaat is "Geen reactie" Ik heb het bijna 10 keer geprobeerd, maar het resultaat is hetzelfde. (PC, Laptop, USB 2.0, USB 3.0) In Windows 10 Apparaatbeheer is de USB Serial Converter correct geïnstalleerd. Help me.


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Als je een probleem hebt met de fiets zelf, wil je dat altijd opgelost hebben voordat je gaat flitsen. Flashen lost serieuze problemen zoals deze niet op. Het lijkt erop dat er iets mis is met uw ECU voorafgaand aan de flits of mogelijk iets in uw kabelboom. Ik stel voor om het te laten bekijken door een Yamaha-technicus voordat u verder gaat. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.