Tukifoorumi

Kirjoitusyritys epäonnistui. Yritä uudelleen.

rohdokhaeng@gmail.comrohdokhaeng@gmail.com Viestejä: 1Verified User
muokattu January 2022 sisään R1

Minulla on EU-spesifikaatio R1 vuonna 2016, ja R1 näyttää Hi-virheen viivalla napsautettuaan OBD2-diagnostiikkalaitteen CO2-valikkoa. (en ole koskaan välähtänyt ennen) Siitä lähtien sytytys ei ole mahdollista (polttoainepumppu ei toimi) Googlaamalla Hi error in Dash, löysin neuvon arkistokuvan uudelleen vilkkumiseen ja arkistokuvan vilkkumiseen Ostin Benchin flash ja sain sen vihdoin eilen. Yritin flash-kuvaa FTECU-ohjelmalla, mutta vain kirjoitusyritys epäonnistui. Yritä uudelleen -viesti näkyy jatkuvasti Identify ECU -vaiheessa. Tuloksena on "Ei vastausta" Yritin melkein 10 kertaa, mutta tulos on sama. (PC, kannettava tietokone, USB 2.0, USB 3.0) Windows 10 Device Managerissa USB-sarjamuunnin on asennettu oikein. Auta minua.


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos sinulla on ongelma itse pyörän kanssa, haluat aina ratkaista sen ennen vilkkumista. Vilkkuminen ei ratkaise tämän kaltaisia vakavia ongelmia. Sinulla näyttää olevan jotain vikaa ECU:ssa ennen salamaa tai mahdollisesti jotain johtosarjassa. Suosittelen, että Yamaha-teknikot tarkastelevat sen ennen kuin jatkat. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.