Helpforum

4c8 diag ER4

ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

Hallo jongens, hoop dat alles goed is. Ik heb een 4c8 flitste ongeveer een jaar dat veel codes omhoog heeft gesleept. fiets loopt perfect, maar ik kan de diag-modus niet zoals normaal inschakelen. als ik de meer up-to-date kaart gebruik, is alles in orde, diag werkt perfect, ik gebruikte dit om de codes te wissen en schakelde toen terug naar mijn oe-kaart van vorig jaar. Het enige probleem is dat ik op de oe-kaart quickshifter heb en op diag-functionaliteit, op de nieuwe kaart heb ik diag maar geen shifter-optie. is er een mod of een upgrade. Groeten Steve

Comments

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    sorry, voorspellende tekst, dat zou moeten lezen. quickshifter en geen diag op de 1e kaart, geen quickshifter en volledige diag op de nieuwste kaart.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, laat me dit voor je onderzoeken. Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Bedankt, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    PT Nee 4C8-8591A-01 Bedankt Jason. rgds Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Jason is het je gelukt om dit bestand te bekijken. Groeten Steve

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Steve, ja dat deed ik, maar ik kan met Quickshift nooit een bestand van dat onderdeelnummer vinden. Je hebt momenteel een bestand voor die fiets, maar je kunt Quickshift wel zien. Bedankt, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Ik heb u een kopie van het bestand rechtstreeks via uw e-mail gestuurd. Groeten Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Denk je dat dit bestand mij kan aanpassen Jason. Groeten Steve

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het bestand dat u me stuurde is voor onderdeelnummer -21, daarom ziet u al die opties. De standaardbestanden voor de -21 hebben allemaal dezelfde exacte instellingen. Wanneer u dat -21-bestand uitvoert, zegt u dat u foutcodes krijgt, hebt u enig idee waar die foutcodes voor zijn? Welke aanpassingen zijn aan deze fiets gedaan? Bedankt, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Geen foutcodes Jason nee. de fiets is meer dan een jaar geflitst en geen problemen. compleet met quickshifter. De fiets heeft op een bepaald moment een code voor een defecte o2-sensor gegenereerd en wanneer je de diag-modus op de klok probeert te openen, staat deze kaart dit niet toe. Ik heb de meest up-to-date kaart uitgevoerd en hierdoor kan de foutcode worden gewist. Fiets loopt prima op beide kaarten. Kaart één zal de diag-modus op de klok niet toestaan, maar de shifter wel. kaart twee staat de diag toe, maar geen optie voor de shifter. Groeten Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Berichten: 35Verified User

    Elk woord over deze Jason. vriendelijke groeten

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als kaart één de shifter laat werken, raad ik aan om die kaart te gebruiken. Als je geen foutcodes hebt, hoef je niet zoveel naar de diag-modus te gaan als je je quickshifter zou gebruiken. Bedankt, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User

    Hallo, en er is geen versie met Quickshifter en Diag ... waarom ??

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De Diag werkt niet omdat u het verkeerde bestand gebruikt voor uw ECU-onderdeelnummer. Er is geen QS-optie in het -01-bestand en dat kan in de toekomst worden toegevoegd, maar we zijn op dit moment bezig met andere ontwikkelingsprojecten. Bedankt, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Berichten: 10Verified User

    Hallo, ik heb een tweede ECU -40 maar er is ook geen afbeelding met QS, dat betekent dat als een Duitser Diag wil, hij alleen originele bestanden kan flashen voor 480 dollar ?? U had 13 jaar om een afbeelding voor deze ECU te maken, waarom verkoopt u uw flitsadapter naar Duitsland als u geen afbeeldingen heeft ?? Bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.