Tukifoorumi

4c8 diag ER4

ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User
sisään R1

Hei kaverit toivottavasti kaikki on hyvin. Minulla on 4c8 välähtää noin vuoden, joka on vetänyt paljon koodeja. pyörä toimii täydellisesti, mutta en voi siirtyä diag-tilaan kuten normaalisti. Jos käytän ajan tasalla olevaa karttaa, kaikki on hieno, diag toimii täydellisesti, poistin koodit ja siirryin sitten takaisin edellisen vuoden oekarttaan. Ainoa kysymys eally on, että oe-kartalla minulla on pikavaihto ja diag facitlity, uudella kartalla minulla on diag, mutta ei vaihtovaihtoehtoa. onko olemassa mod tai päivitys. Terveisin Steve

Kommentit

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    anteeksi, ennakoiva teksti, jonka pitäisi lukea. nopean siirtäjän ja ei diag: n ensimmäisellä kartalla, ei nopean siirtäjän ja täyden dia: n viimeisimmällä kartalla.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anna minun tutkia tätä sinulle. Mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    PT Nro 4C8-8591A-01 Kiitos Jason. rgds Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Jason onnistui katsomaan tätä tiedostoa. Terveisin Steve

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Steve, kyllä, mutta en näytä löytävän mitään tiedostoa kyseisestä osanumerosta koskaan pikanäppäimellä. Sinulla on tällä hetkellä tiedosto pyörälle, josta voit nähdä pikavaihtoa? Kiitos, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Olen lähettänyt kopion tiedostosta suoraan sähköpostitse. Terveisin Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Luuletko, että tämä tiedosto voi muuttaa Jasonia. Terveisin Steve

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minulle lähettämäsi tiedosto on osanumero -21, minkä vuoksi näet kaikki nämä vaihtoehdot. -21: n vakiotiedostoissa on kaikki samat tarkat asetukset. Kun ajat tätä -21-tiedostoa sanot, että saat virhekoodeja, onko sinulla mitään käsitystä mistä nämä virhekoodit ovat? Mitä muutoksia tähän pyörään on tehty? Kiitos, Jason A.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Ei virhekoodeja Jason ei. pyörä on välähtänyt vuoden ajan eikä siinä ole ongelmia. täydellinen pikaliitin. Pyörä heitti jossain vaiheessa koodin vialliselle O2-anturille, ja kun yrität päästä kellotauluun, tämä kartta ei salli sitä. Minulla oli ajan tasalla oleva kartta ja tämä mahdollistaa vikakoodin poistamisen. Pyörä kulkee hyvin molemmilla karttoilla. Kartta yksi ei salli diag-tilaa kellossa, mutta sallii siirtimen. kartta kaksi sallii diag, mutta ei vaihtoehtoa vaihtajalle. Terveisin Steve

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Mikä tahansa sana tässä yhdessä Jasonissa. Terveiset

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos yksi kartta sallii siirtimen toimia, ehdotan sen käyttöä. Jos sinulla ei ole virhekoodeja, sinun ei tarvitse käyttää diag-tilaa niin paljon kuin käyttäisit pikasiirtimääsi. Kiitos, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Viestejä: 10Verified User

    Hei, eikä Quickshifterin ja Diagin versiota ole ... miksi ??

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, The Diag ei toimi, koska käytät väärää tiedostoa ECU -osanumerolle. -01 -tiedostossa ei ole QS -vaihtoehtoa, ja se voidaan mahdollisesti lisätä tulevaisuudessa, mutta olemme tällä hetkellä kiireisiä muiden kehitysprojektien kanssa. Kiitos, Jason A.

  • michaelerp@hotmail.demichaelerp@hotmail.de Viestejä: 10Verified User

    Hei, minulla on toinen ECU -40, mutta QS: llä ei myöskään ole kuvaa, mikä tarkoittaa, että jos saksalainen haluaa Diagin, hän voi vilkuttaa vain alkuperäisiä tiedostoja 480 dollarilla ?? Sinulla oli 13 vuotta aikaa luoda kuva näille ECU: lle, miksi myyt Flash -sovittimesi Saksalle, jos sinulla ei ole kuvia ?? Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.