Helpforum

Vmx1700

randychopp@comcast.netrandychopp@comcast.net Berichten: 2Verified User

Ik heb gemerkt dat er niet veel downloadbare kaarten zijn voor de Gen 2 VMax. Ik geniet tot nu toe van de onbeperkte, maar ik zou graag willen weten hoe ik de low-end minder moeilijk kan maken. Bij het reizen met lage snelheden is het gas zo springerig en moeilijk om samen met het verkeer te cruisen dat het vervelend is. Kan niet altijd "Balls to the Wall" gaan, maar het Beest doet dat heel goed met de re-flash. Veel Vmaxers zweren bij de Guru-ed Gear-flitser van Tim Nash, maar niet veel hebben het FTECU-product geprobeerd. Ik wou dat iemand een kopie van een van de bestanden die Nash flitste kon uploaden naar hun ECU, om uit te proberen. Het zou geweldig zijn als Nash bestanden zou verkopen en niet alleen mensen zou vragen om hem hun ECU te sturen. Ik zou mijn ECU zelf naar Nash sturen, maar ik wil dingen kunnen veranderen, daarom kocht ik het FTECU-product. Dit is mijn eerste fiets met brandstofinjectie, dus de leercurve van carburateur naar EFI is een behoorlijke uitdaging voor mij. Heeft iemand suggesties voor bestanden om te proberen? Bedankt allemaal en blijf veilig! 😀

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb geen idee wie deze Tim Nash-man is, dus ik kan niet nauwkeurig met zijn product praten. Je kunt hem altijd vragen of hij je een kaart zou verkopen, maar ik weet niet zeker of hij onze software gebruikt. Voor onze bestanden heeft u de mogelijkheid om een Power Commander-tankkaart te uploaden om uw tankbeurten af te stemmen. Als je wilt, kun je het ook handmatig aanpassen. Het aanpassen van uw MAP vs RPM-sectie kan u helpen met dat probleem. U kunt ook proberen uw ETV-basiskaarten glad te strijken. Zorg er ook voor dat uw Injector Decel Cut is uitgeschakeld. Bedankt, Jason A.

  • randychopp@comcast.netrandychopp@comcast.net Berichten: 2Verified User

    Bedankt voor het antwoord, Hoe upload ik een Power Commander-brandstofkaart? Dacht je dat dat een dynotune-product was? Ik heb de Decel al uitgeschakeld. Ik zal proberen de sectie MAP versus RPM aan te passen en ETV BaseMaps net zo glad te strijken als je hebt voorgesteld.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er zou een optie in uw bestand moeten staan met de naam PC Fuel Import. Daar kun je je Power Commander-tankkaart uploaden. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Het schokkerige gas wordt geregeld door de etv-instellingen. Lagere nummers zijn soepeler.

  • denis_kefallinos@hotmail.comdenis_kefallinos@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Wat betekent ETV?

    Thanks,

    Denis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ETV betekent elektronische gasklep. Bedankt, Jason A.

  • denis_kefallinos@hotmail.comdenis_kefallinos@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Nu heb ik het gevoel dat ik dat had moeten weten. Dank u

    Thanks,

    Denis

Meld je aan of registreer je om te reageren.