Tukifoorumi

Vmx1700

randychopp@comcast.netrandychopp@comcast.net Viestejä: 2Verified User
sisään V-MAX

Olen huomannut, että Gen 2 VMax -laitteelle ei ole paljon ladattavia karttoja. Nautin toistaiseksi rajoittamattomasta, mutta haluaisin tietää, kuinka saada loppupäästä vähemmän vaikea käsitellä. Hitaalla nopeudella ajettaessa kaasu on niin hyppäävä ja vaikea risteily liikenteen mukana, ärsyttävä. Ei voi aina mennä "Pallot seinälle", mutta Peto tekee sen erittäin hyvin uudelleenlamppuilla. Monet Vmaxerit vannovat Tim Nashin tekemän Guru-ed Gear -salaman avulla, mutta harvat eivät ole kokeilleet FTECU-tuotetta. Toivon, että joku voi ladata kopion yhdestä tiedostosta, jonka Nash leimahti ECU: honsa, kokeillakseen. Olisi mahtavaa, jos Nash myisi tiedoston eikä vain kysyisi ihmisiltä lähettämään hänelle ecua. Lähettäisin ECUni itse Nashille, mutta haluan pystyä muuttamaan asioita, siksi ostin FTECU-tuotteen. Tämä on ensimmäinen polttoaineeseen ruiskutettu pyöräni, joten oppimiskäyrä kaasuttimesta EFI: hen on melko haaste minulle. Onko kenelläkään tiedostoehdotuksia kokeilla? Kiitos kaikille ja pysyä turvassa! 😀

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minulla ei ole aavistustakaan kuka tämä Tim Nash -mieheni on, joten en osaa puhua hänen tuotteestaan tarkasti. Voit aina kysyä häneltä, myisikö hän kartan, mutta en ole varma, käyttääkö hän ohjelmistomme. Tiedostoihisi voit ladata Power Commanderin polttoainekartan auttamaan polttoaineesi hienosäätössä. Jos haluat, voit säätää sitä myös manuaalisesti. MAP vs. RPM-osion säätäminen voi auttaa sinua ongelman ratkaisemisessa. Voit myös yrittää tasoittaa ETV BaseMaps -laitteesi. Varmista myös, että ruiskutusviiveen leikkaus on poistettu käytöstä. Kiitos, Jason A.

  • randychopp@comcast.netrandychopp@comcast.net Viestejä: 2Verified User

    Kiitos vastauksesta, kuinka voin ladata Power Commanderin polttoainekartan? Ajattelitko että se oli dynaaminen viritys? Minulla on jo Decel käytöstä. Yritän säätää MAP vs RPM -osaa ja tasoittaa ETV BaseMaps -sovellukset niin kuin ehdotit.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tiedostossasi pitäisi olla vaihtoehto, nimeltään PC Fuel Import. Voit ladata Power Commanderin polttoainekartta sinne. Kiitos, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Twitchy kaasua ohjataan etv-asetuksilla. Pienemmät numerot ovat sujuvammat.

  • denis_kefallinos@hotmail.comdenis_kefallinos@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Mitä ETV tarkoittaa?

    Thanks,

    Denis

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ETV tarkoittaa elektronista kaasuventtiiliä. Kiitos, Jason A.

  • denis_kefallinos@hotmail.comdenis_kefallinos@hotmail.com Viestejä: 5Verified User

    Nyt minusta tuntuu, että minun olisi pitänyt tietää se. Kiitos

    Thanks,

    Denis

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.