Helpforum

Kawasaki KRX1000 flitsprobleem

TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

Heeft iemand een probleem gehad met de kaarten die voor de KRX zijn geleverd? Ik heb 2 afzonderlijke ECU's geflitst met de onbeperkte kaart en het lijkt erop dat beide eenheden zijn 'gemetseld' ... Ik heb de kaart eerst van de ECU gedownload en heb geprobeerd die kaart ook te herstellen en de machine werkt niet ... ... het zal starten, maar er lijkt geen gasinvoer te zijn ..... tijdens het uploaden en downloaden zei de software dat alles goed werkte elke keer ... gewoon afvragen of dit iemand is overkomen? Ik ga niet boven fouten maken, maar het is zeker niet mijn eerste rodeo met Flash Tune.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je moet de ECU twee keer flitsen om de flits op dit moment te laten opnemen. Doe alsjeblieft rug aan rug flitsen, dan komt het prima. Bedankt, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    Bedankt Jason! Ik heb geprobeerd om 2 keer achter elkaar opnieuw te flitsen en bij de tweede poging zegt de software dat er geen wijzigingen nodig zijn en eindigt ... het lijkt de tweede keer geen info naar de ECU te sturen ..... Is dat normaal? Ik heb geen kans gehad om opnieuw te installeren en te testen ... Ik heb momenteel echt weinig KRX-voorraad ... Ik vraag me gewoon af of dat de tweede keer de normale reactie is?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, sorry ja, dat is normaal dat het u dat bericht geeft. Wat u wilt doen, is naar het bestand gaan en een klein ding wijzigen om de flits te forceren. Ik verander bijvoorbeeld de ventilatortemperaturen met één graad en flits dan de ECU en je komt goed. Bedankt, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    ok, dat zal ik proberen. dank je!

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    Hé Jason ... ik heb je suggesties op meerdere ecu's geprobeerd en nog steeds geen plezier ... ik ben een kawasaki-dealer, dus toen ik de originele eenheid van de klant niet kon laten knipperen, bestelde ik nog een nieuwe ecu ... . probeerde het toen en dichtde het ook ... dus ik moest nog een nieuwe ecu per luchtvracht verzenden om de klant aan de gang te krijgen, maar weer op voorraad ... de 2 slechte ecu's zeggen altijd dat flits voltooid is en nooit een fout ... ... ik heb geprobeerd ze terug te flashen naar de originele bestanden die eraf kwamen, evenals de stock, en onbeperkte bestanden in de ftecu-bestandsbeheerder .. dit zijn allemaal california-modellen # 1483 als dat helpt ...... .. Ik heb in de loop der jaren veel yxz's en veelvraat- en transmissiemodules geflitst en nooit een probleem ... Ik heb de bench flash kit van Grave gekocht en vroeg me gewoon af hoe ik verder moest gaan? dank u voor al uw hulp! Rick

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Rick, het spijt me te horen over de problemen die je nog steeds ondervindt, het is hier niet erg gebruikelijk. Er worden momenteel wat tests gedaan om te zien of uw probleem reproduceerbaar is. Voorlopig heb ik beide ECU-licenties gereset die betrekking hebben op de KRX's. Trouw de ECU-licentie opnieuw met elke ECU en flits elke ECU twee keer op dezelfde manier als ik je eerder vertelde. Meld het aan mij als hiermee uw problemen zijn opgelost. Bedankt, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    cool bedankt! moet ik flashen met de onbeperkte bestanden? of terug naar voorraad .....

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    ook ... FYI ..... het grootste probleem lijkt te zijn: de unit start en heeft geen problemen of codes op het dashboard, maar de gashendel lijkt helemaal niet te werken ... hij loopt stationair, gewoon geen gasinvoer met pedaalbeweging ... maar de unit werkt prima met de nieuwe stock-ecu

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt February 2021

    Rick, Flashing with the Unrestricted is prima. Dit klinkt als het klassieke ZX10-probleem na het knipperen waar de TPS moet worden gesynchroniseerd. Doe me een plezier, knipper hem nog twee keer voor mij maar sluit daarna de ECU in de auto en start hem niet. Draai de sleutel aan, laat hem 5 seconden staan, draai dan de sleutel uit, ontkoppel nu de ECU, wacht even, sluit de ECU weer aan, sleutel aan en start hem, kijk dan of de gashendel werkt. Bedankt, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    zal ik doen

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Berichten: 9Verified User

    Het leek te werken! Ik zal je laten weten wanneer ik er wat testkilometers mee kan maken. Bedankt voor je hulp!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Rick, helemaal geen probleem, help hier graag mee. Laat me weten of alles goed gaat! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.