Tukifoorumi

Kawasaki KRX1000 flash-ongelma

TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

Onko kenelläkään ollut ongelmia KRX: lle toimitettujen karttojen kanssa? Olen vilkaissut 2 erillistä ecua rajoittamattomalla kartalla ja näyttää siltä, että se on 'muurannut' molemmat yksiköt ... Latasin kartan ensin ecun ensimmäisistä ja olen yrittänyt palauttaa kyseisen kartan myöskään, eikä kone toimi. ... se alkaa, mutta kaasulähdettä ei näytä olevan ..... latausten ja latausten aikana ohjelmisto sanoi, että kaikki toimi joka kerta hyvin .... mietitkö, onko näin tapahtunut kenellekään? En ole tekemässä virheitä, mutta se ei todellakaan ole ensimmäinen rodeo Flash Tune -palvelun kanssa.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sinun täytyy välittää ECU kahdesti saadaksesi salaman ottamaan käyttöön tällä hetkellä. Ole hyvä ja suorita vilkkuminen siinä, niin se on hieno. Kiitos, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    Kiitos Jason! Yritin vilkkua uudelleen 2 kertaa peräkkäin ja toisella kokeilulla ohjelmisto sanoo, ettei muutoksia tarvita ja päättyy .... se ei näytä lähettävän mitään tietoja ecuun toisen kerran ... niin normaalia? Minulla ei ole ollut mahdollisuutta asentaa ja testata uudelleen ..... Minulla on tällä hetkellä todella vähän KRX-varastoja .... Mietin vain, onko se normaalia vastausta toisen kerran?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anteeksi kyllä, on normaalia, että se antaa sinulle tämän viestin. Mitä haluat tehdä, on mennä tiedostoon ja muuttaa yksi pieni asia pakottaaksesi salaman. Esimerkiksi vaihdan tuulettimen lämpötilat yhdellä asteella ja vilkan sitten ECU: ta ja olet hyvä. Kiitos, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    ok, yritän sitä. Kiitos!

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    Hei Jason ... Olen kokeillut ehdotuksiasi useissa ecuissa, enkä silti ole iloa ... olen kawasaki-jälleenmyyjä, joten kun en saanut asiakkaiden alkuperäistä yksikköä vilkkumaan, tilasin uuden uuden ecun ... .si sitten kokeili sitä ja muurasi sen myös .... joten minun piti lentää rahtiin uusi uusi ecu vain saadaksesi asiakkaan menemään, mutta takaisin varastoon .... 2 huonoa ecua sanovat aina salaman valmistuneen eikä koskaan virheeksi .. ... Olen yrittänyt palauttaa ne takaisin alkuperäisiin tiedostoihin, jotka tulivat pois niistä, samoin kuin varastoon ja rajoittamattomiin tiedostoihin ftecu-tiedostonhallinnassa .. nämä ovat kaikki Kalifornian malleja # 1483, jos se auttaa ...... .. Olen vuosien varrella välähtänyt monia yxz: iä, ahmoja ja lähetysmoduuleja enkä koskaan ollut ongelma ... Ostin penkkisalamapakkauksen Gravelta vain miettimällä, miten edetä? Kiitos kaikesta avustasi! Rick

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Rick, Anteeksi kuulla ongelmista, joita sinulla on edelleen, se ei ole kovin yleistä täällä. Minulla on tällä hetkellä jonkin verran testausta sen selvittämiseksi, onko ongelmasi toistettavissa. Tällä hetkellä olen nollannut molemmat KRX: iin liittyvät ECU-lisenssit. Nosta uudelleen ECU-lisenssi jokaiseen ECU: han ja vilkaise kukin kahdesti samalla tavalla kuin kerroin sinulle aiemmin. Ilmoita minulle, jos se korjaa ongelmasi. Kiitos, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    hienoa kiitos! pitäisikö minun vilkkua rajoittamattomien tiedostojen kanssa? tai takaisin varastoon ...

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    myös .... FYI ..... pääongelma näyttää olevan: yksikkö käynnistyy eikä siinä ole ongelmia tai koodeja kojelaudassa, mutta kaasu ei tunnu toimivan ollenkaan ..... se tyhjäkäynnillä, vain ei kaasun syöttöä polkimen liikkeellä ... mutta yksikkö toimii hyvin uuden varastoyksikön kanssa

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu February 2021

    Rick, Rajoittamattomien kanssa vilkkuu on hienoa. Tämä kuulostaa klassiselta ZX10-ongelmalta vilkkumisen jälkeen, kun TPS: n on synkronoitava. Tee minulle palvelus, joka välähtää silti minulle kahdesti, mutta kytke sen jälkeen ECU autoon äläkä käynnistä sitä. Kytke avain päälle, anna sen olla 5 sekunnin ajan, sammuta avain sitten, irrota nyt ECU pistorasiasta, odota sekunti, kytke ECU takaisin, avaa ja käynnistä se ja katso sitten, toimiiko kaasu. Kiitos, Jason A.

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    sopii

  • TraderRick@mac.comTraderRick@mac.com Viestejä: 9Verified User

    Näytti toimivan! Ilmoitan sinulle, kun saan testikilometrejä siitä Kiitos avustasi!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Rick, Ei mitään ongelmaa, autan mielelläni täällä. Kerro minulle, jos kaikki menee hyvin! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.