Tukifoorumi

PC Puel Import

fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Viestejä: 13Verified User
muokattu July 2019 sisään ECU-kartat

Miksi en voi tuoda PC-karttatiedostoja?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä vuosi / malli pyörä?

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Viestejä: 13Verified User

    Pyöräni on MT-09/2015, eikä sitä voi käyttää muiden mallien kanssa, ja kerro minulle, onko jokaisen sylinterin säätö tarpeen

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Onko sinulla muutoksia pyöräsi? Sekä varastokäyttöön että rajoittamattomiin karttoihin tulisi tehdä kaikki sylinterin jo tehdyt muutokset.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Viestejä: 13Verified User

    Ei ole väliä, jos et voi käyttää PC-tuontia, mutta jos voit käyttää tätä toimintoa, kiitos PC-kartan kokeilemisesta

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun pitäisi pystyä tuomaan PC-karttoja Japanin 2015 MT-09-tiedostoon.

  • davidgpolner@gmail.comdavidgpolner@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Minulla on ongelma PC-polttoainekartan asentamisessa. Voin tuoda tiedoston normaalisti, mutta kun painan sovellustaulukkoa polttoaineen kartoille, mitään ei tapahdu. Pyörä on 2017 yamaha mt 07.

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    lähetä sähköpostia PC: n kartasta ja .ftm: stä, jota käytät.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Viestejä: 13Verified User

    Japanilainen versio ei voi tuoda PC-karttaa Toivon parannusta

  • daniel@danielscrivano.comdaniel@danielscrivano.com Viestejä: 2Verified User

    Katsotko TPS vs. RPM-sylinterikarttoja?

  • gravesxxx@aol.comgravesxxx@aol.com Viestejä: 6Verified User

    Yritän tuoda PCV-polttoainekartan R3: een, jotta saadaan hyvä lähtökohta hienosäätölleni. Vietin paljon aikaa valmistelemalla tätä peruskarttaa. Yritin tuoda sen tänään, mutta se antoi minulle turhaa tulosta, ja pyörä ei pyöri tämän kartan tyhjäkäynnillä. Haluan todella käyttää hyväksi pohjakarttani lähtökohtana. Voitko auttaa minua puuttuvilla lisätiedoilla? Aloitan yleensä viimeistely FTECU: lla, mutta halusin vähentää aikaa tietokoneella, koska voin virittää lennossa ja vilkkua sitten vain vähemmän kertaa saadaksesi parempia tuloksia. Kiitos.


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    PCV-tiedostosi on todennäköisesti vioittunut. Kokeile uutta PCV-tiedostoa ja katso jos se auttaa.

  • yanncharriere@hotmail.fryanncharriere@hotmail.fr Viestejä: 1Verified User

    Hei, sama ongelma minulle, RI 07, mikään ei muutu pöydissä, kun yritän tuoda PC-polttoainetta kartalla dynojetistä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sinulla on todennäköisesti ongelma PC-tiedostossasi. Ehkä siihen on myös lisätty sytytystaulukko? Lähetä minulle tarkka .ftm-viritetiedosto ja PC-kartta. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.