Tukifoorumi

'' odottaa lambda-laitteistoa "@ activetune mt09 2015

joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

En saa afr-lukemista yrittäessäni virittää vuoden 2015 mt09 -dynoa. '' odottaa lambda-laitteistoa "näytetään jatkuvasti kuin tekemässäni kuvakaappauksessa. Selvyyden vuoksi viritin äskettäin 2 R1: tä (2015-malli) samalla aktivointisarjalla ilman ongelmia. Kokeilin jo kaikkia asioita, jotka löysin foorumilta, kuten anturin poistaminen polkupyörästä ja butaanin käyttäminen sen selvittämiseen, reagoiko anturi (käynnissä olevan moottorin kanssa, kuten ehdotettu), mutta ei onnea. (anturin lämmityselementti toimii / anturi on punottu sisältä) silti rikki anturi?


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, haluan nähdä, voinko yrittää toistaa ongelmasi täällä. Mikä ECU-osanumero sinulla on ja mitä tiedostoa käytät? Kiitos, Jason A.

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    Hei, ecunumero on 2DR-8591A-01. Käytin yhteensopivan numeron rajoittamatonta tiedostoa ja keskusteltuani veloxracingin miken ongelmasta yritin myös vastaavan numeron varastotiedostoa. (sama tulos) (valitettavasti minulla ei ole r1-läsnäoloa, jota vilkkuin / aktivoinin äskettäin onnistumisilla, muuten voisin sulkea pois, onko kyseessä ohjelmisto-ongelma vai ei) kiitos

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    Hei Jason, onko päivityksiä? Asiakas tarvitsee polkupyöränsä takaisin pian ... kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Joop, teen parhaani voidessani hoitaa tukea ja muita päivittäisiä tehtäviä, mutta tarvitsen yli päivän tutkiakseen tätä. Anna minulle muutama päivä täällä, niin minun pitäisi pystyä saamaan sinulle vastaus. Kiitos, Jason A.

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    Hei jason, onnistuin saamaan 2015 R1: n täältä, jonka viritin äskettäin (viime joulukuussa), ja ongelma on sama tällä pyörällä. silti 'odottaa lambda-laitteistoa' ', melkein varma on oltava laitteisto-ongelma.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mikä on tarkka tiedoston osanumero, jota käytät R1: lle? Minua on paljon helpompi testata, että saan sen heti tiedettyäsi osanumerosi. Kiitos, Jason A.

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    2CR-8591A-00 rajoittamaton

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei Kyllä Olet yhteydessä Mike Velox racingiin uusien laitteiden korjaamisesta? Kiitos, Jason A.

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    Kiitos vastauksestasi, tilasin uuden bosch-anturin paikallisesti (nopeuttaakseni asioita), ilmoitan sinulle, ratkaiseeko se ongelman. Jos ei, otan yhteyttä Mikeen. Tnx

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User
    muokattu January 2021

    valitettavasti uusi anturi ei korjannut ongelmaa, kysyn Mikeltä veloxilta, voisiko hän lähettää minulle uutta laitteistoa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, vahvistin, että aktiivinen viritys toimi hyvin R1-tiedostossa, joten sen on oltava laitteisto, todennäköisesti LAMBDA-ohjain, jos olet jo vaihtanut O2-anturin. Kiitos, Jason A.

  • joop@nipponbikes.nljoop@nipponbikes.nl Viestejä: 12Verified User

    osoittautui löysäksi johtimeksi lambda-ohjaimen 4p-liittimessä. (sinisten piikääjen alla) kun löysin tämän, vedin varovasti muita johtoja ja yksi toinen tuli ulos vain pienellä voimalla. Tämän jälkeen päätin juottaa kaikki liittimet johtoihin, ja kaikki toimii jälleen sen jälkeen! :-) Kippis!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anteeksi, että sinulle tapahtui, iloinen, että sait sen toimimaan nyt. Kippis! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.