Supportforum

annan mjukvarublixt

niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Inlägg: 4Verified User

Hej, jag har din produkt för ECU-blixt för yamaha XT1200Z 23P-8591A-00 (EU). Produkten är utmärkt men jag har inte förutsättningarna och kunskapen för att utveckla din obegränsade bild (med vilken jag blinkade den). Jag vill skicka datorn från cykeln till ett företag som redan har en fullutvecklad bild för den här cykeln, men de använder annan programvara och hårdvara för att blinka dessa styrenheter. Jag är orolig om de blinkar med annan hårdvara och mjukvara kan skada min dator eftersom de inte vet exakt vilken del av koden i datorn ändras eller lämnar tillägg av mjukvaran ftecu flash kit? Min andra fråga är om jag återgår till lagerbilden som du har i filhanteraren, kommer datorn att återgå till exakt samma status som en annan icke-flashad Tenere eller kommer det att finnas några delar eller tillägg kvar från flash-melodiprogrammet? Tack på förhand Hälsningar Nikolay

kommentarer

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Inlägg: 4Verified User
    redigerad November 2020

    Någon som är 😀? Snälla hjälp mig.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, om du blinkar din ECU tillbaka till lagerfilen kommer alla mappningsparametrar att returneras till OEM. Det kommer dock fortfarande att behålla vår licensiering i din ECU eftersom det inte finns något sätt att bli av med det utan att skrivas över av en annan programvara. De flesta program som Woolich förstår inte bootloader-säkerhetsprotokollet för att ladda upp en licens så att de inte kan blinka över en ECU licensierad med FTECU. Vi kan dock blinka över en Woolich-licensierad ECU. Tack, Jason A.

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Inlägg: 4Verified User

    Tack 😀

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Inlägg: 4Verified User

    Hej, kan jag skriva till dig personligen via ditt e-postmeddelande

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, ja inga problem mejla mig när som helst. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.