Helpforum

andere softwareflits

niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Berichten: 4Verified User

Hallo, ik heb uw product voor ECU-flitser voor yamaha XT1200Z 23P-8591A-00 (EU). Het product is uitstekend, maar ik heb niet de voorwaarden en kennis om je onbeperkte imago (waarmee ik het flitste) te ontwikkelen. Ik wil de computer van de fiets naar een bedrijf sturen dat al een volledig ontwikkelde afbeelding voor deze fiets heeft, maar ze gebruiken andere software en hardware om deze ECU's te flashen. Ik maak me zorgen als ze flitsen met andere hardware en software mijn computer zouden kunnen beschadigen, omdat ze niet precies weten welk deel van de code op de computer is gewijzigd of toevoegingen laten door de ftecu flash kit-software? Mijn tweede vraag is of ik terugga naar de stockafbeelding die je in de bestandsbeheerder hebt, zal de computer dan terugkeren naar exact dezelfde status als een andere niet-geflitste Tenere of zullen er onderdelen of toevoegingen overblijven van de Flash Tune-software? Bij voorbaat dank Met vriendelijke groet Nikolay

Comments

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Berichten: 4Verified User
    bewerkt November 2020

    Iedereen 😀? Help me alsjeblieft.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als u uw ECU terug naar het voorraadbestand flasht, worden alle toewijzingsparameters teruggestuurd naar OEM. Het zal onze licenties echter nog steeds in uw ECU houden, omdat er geen manier is om hiervan af te komen zonder te worden overschreven door andere software. De meeste software zoals Woolich begrijpt het bootloader-beveiligingsprotocol voor het uploaden van een licentie niet, dus ze kunnen niet flitsen over een ECU die is gelicentieerd met FTECU. We kunnen echter een door Woolich gelicentieerde ECU flitsen. Bedankt, Jason A.

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Berichten: 4Verified User

    Bedankt 😀

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Berichten: 4Verified User

    Hallo, kan ik u persoonlijk schrijven via uw e-mail

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ja, geen probleem, e-mail mij altijd. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.