Tukifoorumi

muu ohjelmisto vilkkuu

niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Viestejä: 4Verified User

Hei, minulla on tuotteesi ECU-salamalle mallille Yamaha XT1200Z 23P-8591A-00 (EU). Tuote on erinomainen, mutta minulla ei ole ehtoja ja tietoa kehittääksesi rajoittamatonta kuvaa (jolla välitin sen). Haluan lähettää tietokoneen polkupyörältä yritykselle, jolla on jo täysin kehitetty kuva tälle pyörälle, mutta he käyttävät muita ohjelmistoja ja laitteistoja näiden ECUjen vilkkumiseen. Olen huolissani siitä, voisivatko niiden vilkkuminen muiden laitteiden ja ohjelmistojen kanssa vahingoittaa tietokonettani, koska he eivät tiedä tarkalleen, mitä tietokoneen koodin osaa ftecu-flash-pakettiohjelmisto muuttaa tai jättää lisäyksiä? Toinen kysymykseni on, palaanko tiedostonhallinnassa olevaan varastokuvaan, palataanko tietokone täsmälleen samaan tilaan kuin toinen vilkkumaton Tenere vai onko flash-viritysohjelmistosta jäljellä osia tai lisäyksiä? Kiitos etukäteen Ystävällisin terveisin Nikolay

Kommentit

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Viestejä: 4Verified User
    muokattu November 2020

    Kukaan 😀? Auta minua.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos välität ECU: n takaisin varastotiedostoon, se palauttaa kaikki kartoitusparametrit OEM: lle. Se kuitenkin silti pitää lisenssimme ECUssa, koska siitä ei ole mitään tapaa päästä eroon ilman, että toinen ohjelmisto korvaa sen. Suurin osa Woolichin kaltaisista ohjelmistoista ei ymmärrä käynnistyslataimen suojausprotokollaa lisenssin lataamisesta, joten he eivät pysty välkkymään FTECU: lla lisensoidun ECU: n yli. Voimme kuitenkin vilkkua Woolichin lisensoimalla ECU: lla. Kiitos, Jason A.

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Viestejä: 4Verified User

    Kiitos 😀

  • niki@kolio-bg.comniki@kolio-bg.com Viestejä: 4Verified User

    Hei, voinko kirjoittaa sinulle henkilökohtaisesti sähköpostiisi

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä ei ongelmaa, lähetä minulle sähköpostia aina. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.