Helpforum

2017 R6-schakelsensor: storing 6 maanden na aankoop

Hallo, kocht en installeerde mijn QS / Blipper in februari en had volledige perfecte functionaliteit op de dyno en de baan. Tijdens mijn laatste race ervoer ik problemen met intermitterende shiftfunctionaliteit (beide richtingen). Uiteindelijk was de opschakelfunctie volledig verdwenen en vereiste de terugschakeling een aanzienlijke hoeveelheid kracht, bijna alsof het ook niet werkte. Ik testte de sensor op weerstand in beide richtingen toen ik thuiskwam en ontdekte dat de ene richting geen continuïteit had en de andere richting gerst continuïteit bij het gebruik van een aanzienlijke hoeveelheid kracht. Uiteindelijk kwam het op een punt waar geen van beide richtingen enige continuïteit had. In vergelijking met andere sensoren die we in de winkel hadden, leek het vrij draaiende uiteinde van de sensor veel gemakkelijker te draaien dan andere en had het een behoorlijke hoeveelheid speling. Wat is de levensverwachting van uw sensoren? Het lijkt een sensor van het schakelaartype te zijn in plaats van een echte spanningsmeter, toch? Kan een spanningsmeter-type sensor worden gebruikt met het FTECU-systeem als ik de connectoren kan vervangen door die van mijn slechte sensor? Ik hoop dat een spanningsmeter-sensor minder vatbaar is voor mechanische storingen dan een schakelaartype sensor. Bedankt, Chris

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur uw sensor naar ons terug en wij sturen u een vervangende sensor. Laat een notitie achter in de doos met uw gegevens en retouradres. Stuur naar: FTECU Inc 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867 De sensor is een schakelaartype en alleen de schakelaartype sensoren werken met onze software. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.