Tukifoorumi

ongelma liitännässä FZ1 / R1

kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

Hei, olen uusi käyttäjä, ja minulla on ongelmia FZ1: n ja R1: n yhteydessä. Yhteys testataan sähkön suhteen. Saan tietoja, kuten: 9F846FFB2015 R1ZawieÅ ›Ä ‡: Brak odpowiedzi06 / 27/2019 06:24:07 9F846FFB06-14 FZ1Fail Virhe: ei vastausta ... 07/04/2019 10:01:46 AM Mitkä ovat syyt ei ole yhteyttä?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko penkillä tai polkupyörän puolella vilkkuva?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Bike-Side-ohjelmointivaljaiden avulla sinun on liitettävä kaikki ja jätettävä se kytkettynä, kunnes olet kirjoittanut ECU: lle. Kun näyttöön tulee kehote, sinun on sytytettävä sytytys päälle ja pois vain. (Varmista, että et irrota laitetta Bike-Side-valjaista tai USB-portista) Jos käytät Bench Flashing -sarjaa, kun käytät kirjoitus- tai lukuprosessia, on erittäin tärkeää seurata ohjelmiston kehotteita huolellisesti. Sinua pyydetään irrottamaan ja kytkemään penkin vilkkuva valjaat. Kun näyttöön tulee kehote, sinun täytyy irrottaa ja kytkeä linssin vilkkuminen vain ECU: sta. Älä irrota Data-Linkin USB- tai seinäasennettavasta virtalähteestä kirjoittamisen aikana.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Voit testata mitä tahansa laitteistoa Tuning Suite -ohjelmistossa napsauttamalla "Ohje" -välilehteä ja sitten "Testiliitäntä". Valitse "Test Inputs" -valintaruutu. HUOMAUTUS: näet vain suluissa olevan numeron, värilliset pisteet eivät ole tärkeitä. Testi 1: Kun vain USB- ja penkkivaljaat on kytketty pistorasiaan ilman virtaa ja ei ECU: ta, haluat nähdä 37 Test 2: Kun USB-, penkkijohtosarja ja ECU on kytketty, haluat nähdä 0, 10, 20 , tai 30 Testi 3: Kun käytössä on USB, penkkijohto, ECU ja virtalähde, haluat nähdä 6, 16, 26 tai 36 Jos numerot, joita olet saanut, eivät vastaa näitä testinumeroita, on eniten todennäköisesti valjaiden ongelma. Numerot kulkevat näin: 1 on punainen / maa, 2 on oranssi, 4 on keltainen, 10 vihreä ja 20 ruskea. Jos saat eri numerot testistä, toisen numeron summa ilmaisee huonot johdot. Jos esimerkiksi suoritat testin 1 tai 2 ja saat 36, 6 tarkoittaa oranssia (2) ja keltaista (4).

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    Testi 3: Kun liität USB-, penkkijohtosarjan, ECU: n ja virtalähteen, haluat nähdä 6, 16, 26 tai 36 Katsotessasi takaisin numerosta, toisen numeron summa ilmaisee huonot johdot . Esimerkiksi, jos teet testin 3 ja saat 36, 6 tarkoittaa oranssia (2) ja keltaista (4). kuten näet, sen on osoitettava 36 ja sen pitäisi olla kunnossa. Tarkoitatko testiä 2? Olen hieman sekava.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, anteeksi, testi 2 tai 1.

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Kun testin 1, minulla on numeroita 37,6,16,7, 26. Mitä se tarkoittaa?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Testi 1 lukee OK.

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Hmm .. ja mitä testillä +5 Voltilla? Kun painan painikkeita yksi kerrallaan ja minulla on + 5V tässä nastassa, se tarkoittaa, että kaikki on kunnossa?

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User
    muokattu July 2019


  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Vielä ei mitään ... Siirrän tämän lisenssin toiselle käyttöliittymälleni ja TÄMÄ SAMMIKSI tapahtuu. Ota yhteys tai käynnistä Etsi uusi ECU >> yritä lisätä uusi lisenssi? >> KYLLÄ Yritä lisätä licnece ......... Liitä tai kytke päälle Ei vastausta ECU: sta ... Ole hyvä ja liitä tai kytke virta päälle ja sen jälkeen minulla on viesti: KYTKE ... mutta äärettömään. viimeinen FTECU-sviitti muutaman sekunnin jälkeen, kun minulla on virheraportti .. nyt minulla ei ole mitään .. vain "liitäntä" Kun tarkistan kaikki valjaat käyttöliittymästä ECU-liittimeen, minulla on kaikki OK .. Työnnän jokaista "5V +" testi- ja tarkistusjännitettä ECU-liittimen nastat ulos .. nad i on +4,89 V ... ON ECU 28 nastojen liitin! Yhdistän sitten ECU: n ja silti tämän saman. Polkupyörän akku on + 12,6V ... kaikki anturit on kytketty .. dsh-alustalla minulla ei ole KELTAISTA indikaattoreita .. Kun yritän kääntää R1S (2016) kääntymään DYNO-tilassa .. Minulla on sama info >> askel askeleelta Tämä ei ole HARNESS tai rajapintojen ongelma :( .. Kaksi kaapeliani ovat väärässä? Vaikka testissä näkyy, että kaikki on OK .... Numerot tai jännite ovat OK .. Kaksi erilaista käyttöliittymää, harnes vähintään kaksi eri ECUa ja kaikessa tässä on ongelmia? Ei FTECU-sviitissä? .. Strange :( ..

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Sir, teidän tilillesi siitä, mitä tapahtui, en nähnyt, että mainitsisitte mitään pakollisesta toisesta tehosyklistä. Etkö saanut kehotuksia ohjeistamaan käynnistystä, virrankatkaisua ja käynnistämistä uudelleen? Ilman toista tehosykliä saat tämän tarkan virheen. Tämä viesti ei liity siihen lisenssiin, että ecu ei vastaa siihen, miten sen pitäisi. Huomautus: toinen tehosykli vaaditaan vain, kun kirjoitat ensimmäisen kerran ECU: n

  • kawasakifte@gmail.comkawasakifte@gmail.com Viestejä: 10Verified User

    Kyllä, sinulla on oikeus .... Luulen, että minulla on ongelma AINOASTA uudella ECU: lla. Mutta minulla on nämä ohjeet ja pidän kuin FTE-sarja sanoo: / kuten aina .. Yritän tarkistaa tänään vanhemman ECU: n ...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.