פורום תמיכה

MT07 35kw עד 55kw בעיות פלאש

beltedyr2004@yahoo.combeltedyr2004@yahoo.com הודעות: 3Verified User

פשוט התקנתי את רתמת צד האופניים והבהבתי את האופניים עם המפה הבלתי מוגבלת. כשהתחלתי הורדתי את המפה שהייתה על האופניים מההתחלה והיא הייתה יפנית למרות שה-ECU שלי הוא EU (B34-8591A-10). וכשהבהבתי ב-ECU זה מרגיש כמו קודם ואני לא יכול לעבור מעל 7-8000 סל"ד בהילוך 5 ו-6 בדיוק כמו קודם. אבל טמפרטורות המאווררים השתנו כמו שרציתי. מישהו יודע מה אני צריך לעשות? גם בפעם הראשונה שניסיתי להבהב את ה-ecu הוא נתקע באימות קבצים במשך שעתיים אז ניסיתי להבהב אותו שוב ואז זה עבד במידה מסוימת. האופניים עדיין קופצים בדיוק כמו קודם לכן אני חושב שהדבר היחיד שהשתנה היה טמפרטורת המאווררים. כמו כן, האם למישהו יש מפות עבור ההגדרה הזו; מסנן אוויר פחמן מפלט מלא של Akrapovic מ-K&N 2019 MT-07 35kw EU (B34-8591A-10)

שתייגת:

הערות

  • cody@ftecu.comcody@ftecu.com הודעות: 16Staff User

    תודה על הפוסט. תפיסה פסולה נפוצה לגבי התוכנה שלנו היא שהיא מתאימה אוטומטית לחלקים שלאחר השוק. למרות שזה נכון עבור ערכות הטיונר האוטומטי שלנו, זה לא חל על מבזק תוכנת הבסיס. הקבצים הבלתי מוגבלים שלנו מציעים נקודת התחלה מצוינת לשיפור ביצועים אך דורשים התאמות עבור הגדרות אופניים בודדות. ההצעה שלי היא לאפשר לחנות לכוון את האופניים עבורך או שתוכל לחפש מנגינה זמינה להורדה עבור ההגדרה הספציפית שלך. חלק מהחנויות יציעו מנגינות מותאמות אישית למכירה אם ההגדרה נפוצה מספיק. או שאתה יכול אפילו לשלוח את ה-ECU שלך לחנויות ברחבי הארץ המציעות פלאשים. מקווה שזה עוזר. צד הגומי למטה תמיד.

  • beltedyr2004@yahoo.combeltedyr2004@yahoo.com הודעות: 3Verified User

    כן, אבל זה לא החלקים שאחרי השוק אני מודאג לגביהם. זה פשוט לא נותן לי יותר כוח כמו שהמפה צריכה. יש לי 35kw עכשיו ואני רוצה את המלאי 55kw אבל אני לא מקבל יותר כוח

היכנס או הירשם כדי להגיב.