Helpforum

Windows 11-ondersteuning

afm798@gmail.comafm798@gmail.com Berichten: 2Verified User

de tuning suite wordt geïnstalleerd maar laadt niet (hangt vast tijdens het laden). Wordt Windows 11 ondersteund/getest, of werkt het voor iemand? Bedankt!

Comments

  • RoninRonin Berichten: 9Verified User

    Zorg ervoor dat uw USB-gegevensapparaat is aangesloten op uw pc

  • afm798@gmail.comafm798@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Kopieer dat - zal het doen en rapporteer terug. Dank u!

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch Berichten: 5Verified User


    Hallo, ik zie geen bijlagen in de post waarnaar wordt verwezen. Ik heb ook een compatibiliteitsprobleem met Windows 11. Het stuurprogramma schendt de instellingen voor geheugenintegriteit. Ik heb wel een Duits besturingssysteem, maar ik heb de link naar het Windows-helpcentrum toegevoegd waarin het probleem wordt beschreven: Core isolation (microsoft.com) .

    Ik heb softwareversie 2.5.10.12 en driverversie 2.12.16 geïnstalleerd. Beide zijn vandaag vers geïnstalleerd om ervoor te zorgen dat ik niet met verouderde versies werk. Heeft u al nieuwe stuurprogramma's; of tegen wanneer ben je van plan ze vrij te geven? Ik vraag het omdat ik geen haast heb en liever zou wachten voordat ik de beveiligingsinstellingen van Windows versoepelde.

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch Berichten: 5Verified User

    Hier leest u hoe u de Windows-beveiligingsinstellingen kunt versoepelen tijdens het gebruik van FTECU-software. Selecteer Start en typ "Core-isolatie". Selecteer daar "Geheugenintegriteit". Schakel de schakelknop uit. Sommige kunnen problemen ondervinden met de schakelknop omdat deze grijs is. En er is een tekst die zegt dat het wordt beheerd door de "beheerder". De eenvoudigste manier om dit te verhelpen is door de instelling in het register uit te schakelen. Selecteer Start en typ "RegEdit". Blader naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\DeviceGuard\Scenarios\HypervisorEnforcedCodeIntegrity Waarden zijn 0 = uit, 1=aan U moet uw computer opnieuw opstarten voordat de instelling actief wordt! Vergeet in ieder geval niet om de beveiliging terug te zetten als je klaar bent met knipperen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.