פורום תמיכה

תמיכה ב-Windows 11

afm798@gmail.comafm798@gmail.com הודעות: 2Verified User

חבילת הכוונון מותקנת אך אינה נטענת (נתקעת בעת הטעינה). האם Windows 11 נתמך/נבדק, או עובד עבור מישהו? תודה!

הערות

  • RoninRonin הודעות: 9Verified User

    ודא שהתקן נתוני ה-USB שלך מחובר למחשב שלך

  • afm798@gmail.comafm798@gmail.com הודעות: 2Verified User

    תעתיק את זה - יעשה ותדווח בחזרה. תודה!

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch הודעות: 5Verified User


    שלום, אני לא יכול לראות קבצים מצורפים בפוסט שהפניה אליו. יש לי גם בעיית תאימות של Windows 11. מנהל ההתקן מפר את הגדרות שלמות הזיכרון. יש לי מערכת הפעלה גרמנית, אבל צירפתי את הקישור למרכז העזרה של Windows שמתאר את הבעיה: Core isolation (microsoft.com) .

    התקנתי תוכנה גרסה 2.5.10.12 וגירסת מנהל התקן 2.12.16. שניהם הותקנו טרי היום כדי להבטיח שאני לא פועל עם גרסאות מיושנות. האם כבר יש לך דרייברים חדשים; או עד מתי אתה מתכנן לשחרר אותם? אני שואל, כיוון שאני לא ממהר ומעדיף לחכות לפני שחרור הגדרות האבטחה של Windows.

  • stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch הודעות: 5Verified User

    הנה איך להרפות את הגדרות האבטחה של Windows במהלך השימוש בתוכנת FTECU. בחר התחל והקלד "בידוד ליבה". שם בחר "שלמות זיכרון". כבה את לחצן ההחלפה למצב כבוי. חלקם עשויים להיתקל ולבעיות עם כפתור ההחלפה מכיוון שהוא באפור. ויש טקסט שאומר שזה נשלט על ידי ה"מנהל". הדרך הפשוטה ביותר להתגבר על כך היא כיבוי ההגדרה ברישום. בחר התחל והקלד "RegEdit". דפדף אל HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\DeviceGuard\Scenarios\HypervisorEnforcedCodeIntegrity ערכי 0 = כבוי, 1=פועל עליך לאתחל את המחשב שלך לפני שההגדרה תיכנס לפעיל! כך או כך, אל תשכח להחזיר את האבטחה לאחר שתסיים להבהב.

היכנס או הירשם כדי להגיב.