פורום תמיכה

בעיה בהפעלה לאחר מהבהב Tune

bouros1@gmail.combouros1@gmail.com הודעות: 4Verified User

שלום לך, נתקלתי בבעיה לאחר שהבהבתי את המנגינה הראשונה שלי שגורמת לאופניים להתניע בבת אחת מתישהו הוא מתניע יפה בעוד שאחרים (לא משנה אם האופניים או מזג האוויר קר או חם) לא רוצים להתניע אני צריך להחזיר את המפתח כפתור - מקש על כדי להתחיל, יש לך רעיונות למה זה קרה? תודה.

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, זה יכול להיות בגלל הקובץ הלא נכון ב- ECU שלך, מיפוי גרוע, אולי כמה אנשי קשר רופפים במחבר ה- ECU וכו '... אני יכול להגיד לך שזה לא נורמלי אז זה בהחלט משהו שבקצהך. תודה, ג'ייסון א.

  • bouros1@gmail.combouros1@gmail.com הודעות: 4Verified User

    היי ג'ייסון, הקבצים נכונים מכיוון שהשתמשתי בקובץ המניות עבור קוד ה- ecu הנכון מרשימת מפות המניות שלך ואז ביצענו בהם שינויים באשר לסיכות הרופפות זה לא הגיוני מכיוון שזה קרה מיד לאחר שהבהבתי את הקובץ, אני אבדוק אותם בכל זאת. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא שאולי מסיבה כלשהי TPS קצת כבוי וזה משפיע עליו איכשהו, האם זה יכול לקרות? גם מה שהמכשיר שלי חושב הוא שמסיבה שהמפות שיש לך ברשימות שלך שינו את מפת המזרק האיתור מקבוע לדופק וזה יכול להשפיע גם על זה, האם זה משהו שיכול להיות נכון? תודה על תשובתך.

  • bouros1@gmail.combouros1@gmail.com הודעות: 4Verified User

    אני גם רוצה להוסיף שניסיתי להחזיר את קובץ הגיבוי שלקחתי מה- ECU של האופניים שלי לפני שניסיתי לעשות משהו עם Flashtune ובכל זאת הבעיה הזו נשארת. תודה.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ECU זה אינו ניתן לקריאה מקומית כך שאין סיכוי שהיית קורא אותו לפני שאתה מהבהב כדי לקבל את התמונה המקורית. עם זאת, אם הוא תואם את מספר החלק ECU שרשמנו בקבצי מלאי אז זה יהיה הקובץ המקורי. אם התקנת רתמה בצד האופניים על האופניים מקובל לראות שלקוחות בטעות משחררים סיכות OEM במחבר ה- ECU מה שעלול לגרום לבעיה דומה. אנא שלח לי תמונה של כל התווית של Denso על ה- ECU שלך, ושלח לי גם עותק של הקובץ שהבזקת לתוך ה- ECU. תודה, ג'ייסון א.

  • bouros1@gmail.combouros1@gmail.com הודעות: 4Verified User

    היי ג'ייסון, אני רק שולח לך את הדוא"ל עם מה שביקשת, תודה רבה על הזמן והתמיכה בחיפוש הבעיה שלי. אבדוק בהקדם האפשרי את הרתמה ואחזור אליך אם יש לי משהו חדש לדווח עליו. תודה.

היכנס או הירשם כדי להגיב.