Tukifoorumi

Vuoden 2018 R6-osakesiirtosuoja

lithium3rlithium3r Viestejä: 3Verified User
sisään R6

R6: ni kehitti äskettäin ongelman osakekurin kanssa. Se oli toiminut hyvin ftecu-sarjan kanssa pari kuukautta, ja sitten se alkoi hitaasti pahenee. Ongelmana on, että sytytysleikkaus tapahtuu väärin aikoina, se joko ei anna minun siirtyä kohtuulliseen vipupaineeseen ja se katkaisee sytytyksen kun vapautan sen (tosiasiallisesti vaihtamatta) tai kun kytkin kytkimellä se katkeaa sytytys vaihtamisen jälkeen joka on raivostuttavaa päivittäiseen käyttöön. Yritin säätää nivelpituutta, ja se saa sen käyttäytymään eri tavalla (leikkaa eri aikaan / ei anna minun siirtyä / muuttuu joskus), mutta en vain ole pystynyt säätämään sitä niin, että se toimii yhtä sujuvasti kuin se tottunut. Kun toimitin sen jälleenmyyjälle, he periaatteessa kertoivat minulle, että he eivät voi korjata sitä mukautetun ECU-kuvan takia (Mitä tapahtuu lisenssilleni, jos annan heille flash-tehdaskuvan? Eikö koodi upotettu ECU: hon?) Joka tapauksessa, ftecun ongelma on, että kuvansiirtosivun poistaminen käytöstä ei vaikuta toimivan niin kuin pitäisi. Kun tein sen ensimmäistä kertaa, se käytännössä käytti sitä (ei QS-kuvaketta kojelaudassa), mutta jonkin ajan kuluttua kuvake ilmestyi uudelleen (vilkkumatta, kun käänsin pyörän sen päälle) ja varmasti, että QS toimii ( huonosti) jälleen. Nyt kun salamani kuvaa QS: n ollessa pois päältä, siinä ei ole mitään eroa, QS toimii joka tapauksessa ja kuvake näkyy viivalla. Yritin vilkkua varastossa olevaa kuvaa, kun QS on päällä, sitten QS on pois päältä ja niin, mutta mikään ei näytä poistavan sitä käytöstä, ja jos se poistetaan käytöstä, se palaa takaisin parin päivän kuluttua. Yksi kiertotapa on, että voisin irrottaa kaapelin (joka korjaa ongelman, QS-kuvake on edelleen olemassa, mutta sytytyskatkoksia ei tietenkään tapahdu), mutta päästä siihen on valtava PITA ja liitin on vesitiivis, joten jos irrotan sen, minun on suljettava ne kauniisti. Olisin kiitollinen kaikista näkemyksistä siitä, miten QS voidaan tosiasiallisesti poistaa käytöstä tai säätää niin, että se toimii oikein, kiitos.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuulostaa siltä, että tehtaan QS-laitteisto menee huonosti. Sen pitäisi toimia liikealueella, ja jos se toimi hyvin muutaman kuukauden, niin jokin on kulunut. Jos pääset liittimeen, voit suorittaa tämän testin nähdäksesi anturin toiminnan: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo&t=16s "Enable QSS Input" -moduuli on pohjimmiltaan siellä, että QS-tulo alkaa, kun suoritat QS: n käynnistysproseduurin. Asettamalla se takaisin "FALSE" ei poista QS-tuloa käytöstä, kun olet ottanut sen käyttöön. Paras veto tässä vaiheessa on valitettavasti irrottaa se.

  • lithium3rlithium3r Viestejä: 3Verified User
    muokattu September 2019

    Kiitos vastauksesta. Minä näin videon ja testasin kytkintä itse. Kun vetolaite on levossa, sen napoissa on 60 ohmia, kun sitä vedetään, 0 ohmia. Tuo 60 ohmin luku näytti minusta hieman omituiselta (eikö sen pitäisi olla vain auki?), Mutta koska se on oikosulussa terminaaleja ja sytytystä leikataan, ajattelin, että laitteisto oli kunnossa. Voisitko vastata lisenssiasiasta? Jos annan Yamaha-jälleenmyyjän vilkkua ecun, voinko salata sen myöhemmin valjaillani / lisenssini avulla?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, pystyt uusimaan ECU: n alkuperäisellä lisenssillä sen jälkeen, kun Yamaha-jälleenmyyjä on nollanut sen. Menetät kuitenkin alkuperäiseen tiedostoon tekemäsi muutokset. Onko vastus vakio vai vaihteleeko se? Paineita vaihtajaa kuin jalkaasi kohden, älä tukota sitä niin kovaa kuin pystyt. Aina saada jonkinlainen vastus avoimessa piirissä.

  • lithium3rlithium3r Viestejä: 3Verified User

    Se on jatkuvaa, ellei painosta sitä, ei heilahteluita, se nousee 60 ohmiin 0: seen hetkessä. Mutta nyt, kun mainitset sen, se saattaa tarvita hieman enemmän voimaa kuin säännöllinen vuoro. Minun on testattava se uudelleen. Vielä yksi outo asia, joka tapahtui, on, että joskus yrittäessään siirtää painostuin vipua (se ei siirry - vipu ei liiku täysin kohtuullisella voimalla) ja kun vapautan se sytytys katkeaa. En voinut toistaa sitä mittaamalla vastusta kytkinpäätteissä. Jos voin muuttaa sitä uudelleen, luulen aivan antavan jälleenmyyjän selvittää sen ja toistaiseksi aion pitää sen irrotettuna. Kiitos avusta.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.