Helpforum

Codes C28, C68 en C70 na flash terug naar voorraadtoewijzing/functies

grahamfox@live.comgrahamfox@live.com Berichten: 2Verified User

Ik heb een Canadese GSX-R 1000 ABS uit 2018 met ecu 32920-17K62. Het werkte perfect met het onbeperkte bestand 32920-17K62 en een geïmporteerde pc5-kaart. Ik had ook de ftecu qs/blipper geïnstalleerd en werkte. Nadat ik alles mechanisch terug in de voorraad had gezet, flashde ik de motor met een onbeperkte brandstofmapping en schakelde ik "R Model Features" uit. Op dat moment had ik het motorlampje aan en C23 (TO-sensor), C31 (versnellingspositiesensor) en C68 (onbekend). Ik bevestigde goede signalen voor de TO- en GP-sensoren bij de ecu en schakelde de ecu uit en weer in, waardoor C68 werd gewist, maar de C23/31 bleef. Ik vond het originele bestand dat ik van de fiets had gehaald op mijn oude computer en flashte dat er weer in. Nu zijn C21 en C23 verdwenen, maar ik heb nog steeds C68 samen met C70 (ook onbekend) en C28, die is voor de secundaire gasklep die dit model doet niet hebben. Ik ben de enige die deze fiets ooit elke keer met een zijharnas type 12 heeft geflitst. Ik heb alleen het voorraadbestand, het beperkte bestand en nu het bestand dat oorspronkelijk van de fiets is verkregen, gebruikt.

Comments

  • grahamfox@live.comgrahamfox@live.com Berichten: 2Verified User
    bewerkt April 8

    Teruggeflitst naar "R-functies" INGESCHAKELD met ftecu qs-harnas geïnstalleerd. Harnas verwijderd en geflitst naar "R-functies" UITGESCHAKELD en vervolgens met succes de code via obd2 gewist. Ondersteuning is niet langer nodig.

Deze discussie is gesloten.