Tukifoorumi

Koodit C28 C68 ja C70 palautuvat varastokartoituksiin/ominaisuuksiin

grahamfox@live.comgrahamfox@live.com Viestejä: 2Verified User
sisään GSXR 1000

Minulla on kanadalainen 2018 GSX-R 1000 ABS, jonka ecu 32920-17K62. Se toimi täydellisesti 32920-17K62 rajoittamattoman tiedoston ja tuodun pc5-kartan kanssa, minulla oli myös ftecu qs/blipper asennettuna ja toimi. Palautettuani kaiken varastoon mekaanisesti, välähdin pyörän rajoittamattomalla ilman polttoainekartoitusta ja poistin "R-mallin ominaisuudet". Siinä vaiheessa minulla oli moottorin valo päällä ja C23 (TO-anturi), C31 (vaihteen asentotunnistin) ja C68 (tuntematon). Vahvistin hyvät signaalit TO- ja GP-antureille ecussa ja käynnistin ecu:n, joka tyhjensi C68:n, mutta C23/31 pysyi. Löysin alkuperäisen tiedoston, jonka vedin pois pyörästä vanhalla tietokoneellani ja palautin sen sisään. Nyt C21 ja C23 ovat poissa, mutta minulla on edelleen C68 sekä C70 (myös tuntematon) ja C28, joka on tämän mallin toissijaiselle kaasulle ei ole. Olen ainoa, joka koskaan välähtää tätä pyörää käyttäen tyypin 12 pyörän sivuvaljaita joka kerta. Olen koskaan käyttänyt vain varastotiedostoa, rajoitettua tiedostoa ja nyt sitä, joka on alun perin hankittu pyörästä.

Kommentit

  • grahamfox@live.comgrahamfox@live.com Viestejä: 2Verified User
    muokattu April 8

    Palautui "R-ominaisuuksiin" KÄYTÖSSÄ, kun ftecu qs -valjaat on asennettu. Valjaat irrotettiin ja välähti "R-ominaisuuksiin" POIS KÄYTÖSTÄ, sitten koodi tyhjennettiin onnistuneesti obd2:n kautta. Tukea ei enää tarvita.

Tämä keskustelu on päättynyt.