Helpforum

Quickshifter problemen MT-07

Mijn quickshifter werkte sinds ik hem kocht zonder problemen. Vorige week kreeg mijn fiets willekeurig tijdens het rijden koppelingspulsen, dus het maakte mijn fiets schok omdat de koppeling een seconde werd geactiveerd zonder dat ik de QS aanraakte. Het werd steeds erger en nu is het constant tijdens het rijden. Soms werkt het als ik opschakel en soms niet, het is puur willekeurig imo. Ik probeerde andere kaarten in te voeren, de timing te veranderen, de QS-staaf eraf te halen en op een andere manier terug te zetten. Problemen blijven hetzelfde... Als ik de QS-harnas losmaak, doet hij niets en loopt mijn fiets perfect. Ik weet niet meer wat ik moet testen of doen, misschien hebben/weten jullie iets

Comments

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Berichten: 4Verified User

    Update: het circuit sluit perfect bij het opschakelen but Ik heb het gevoel dat ik een te grote hoeveelheid nodig heb of force sYKV7HQcuo1GSD3Otu. Ik gebruikte een multimeter to horloge wat it does and toen ik opschakelen it sluit but with veel of elektrische weerstand. Hoe meer druk ik uitoefen, hoe minder weerstand het is en na veel druk is de weerstand 0, dus de lus is volledig gesloten

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We sturen je een nieuwe schakelsensor. Is het adres in uw account actueel?

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Berichten: 4Verified User

    Dat zou echt gewaardeerd worden en een geweldige service! Mijn adres is actueel en bijgewerkt

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Berichten: 4Verified User

    Enige update hierover?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail over dit probleem: jason@ftecu.com Bedankt, Jason A.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Helaas krijg ik hetzelfde gedrag met mijn QS en het deed dit al een tijdje. Nu wordt het bijna onmogelijk om te gebruiken omdat het veel kracht vereist om de schakelaar te bedienen.


  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Als je een probleem hebt met je sensor, stuur me dan een e-mail zodat we je kunnen helpen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.