Tukifoorumi

Pikanäppäimen ongelmat MT-07

Pikavaihtajani toimi, koska ostin sen ongelmitta. Viime viikolla pyöräni satunnaisesti ajon aikana sai kytkinpulsseja, joten se sai pyörän järkyttämään, koska kytkin aktivoitui hetkeksi ilman, että koskisin QS: ää. Se muuttui pahemmaksi ja pahemmaksi ja nyt se on tasainen ajon aikana. Joskus se toimii, kun vaihdan ylöspäin, ja joskus se ei ole puhdasta satunnaisesti imo. Yritin laittaa muita karttoja, muuttaa ajoitusta, otin QS-tangon ja laitoin sen takaisin eri tavalla. Ongelmat pysyvät ennallaan ... Kun irrotan QS-valjaat, se ei tee mitään ja pyöräni toimii täydellisesti. En tiedä mitä testata tai tehdä enää, ehkä teillä on / tiedät jotain

Kommentit

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Viestejä: 4Verified User

    Päivitys: Piiri sulkeutuu täydellisesti, kun siirrät but ylöspäin. Minusta tuntuu, että tarvitsen liikaa of force sJ5J5J5JZFZDZDWs Käytin yleismittarilla to katsella mitä it does and kun siirtää ylös it sulkee but with paljon of sähkövastus. Mitä enemmän painetta laitan, sitä vähemmän vastusta se on ja suuren paineen jälkeen vastus on 0, joten silmukka on täysin suljettu

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lähetämme sinulle uuden siirtotunnistimen. Onko tililläsi oleva osoite nykyinen?

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Viestejä: 4Verified User

    Se olisi todella arvostettua ja hyvää palvelua! Osoitteeni on nykyinen ja päivitetty

  • rombaut.robbe@hotmail.comrombaut.robbe@hotmail.com Viestejä: 4Verified User

    Onko päivitystä tästä?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle sähköpostia tästä aiheesta: jason@ftecu.com Kiitos, Jason A.

  • mihaiweb@gmail.commihaiweb@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Valitettavasti minulla on sama käytös QS:n kanssa ja se teki tätä jo jonkin aikaa. Nyt sitä on lähes mahdotonta käyttää, koska kytkimen käyttäminen vaatii paljon voimaa.


  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Viestejä: 178Staff User

    Jos sinulla on ongelmia anturin kanssa, lähetä minulle sähköpostia, jotta voimme selvittää asian.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.