Helpforum

Yamaha officiële QuickSift/Autoblipper

charly.h85@gmail.comcharly.h85@gmail.com Berichten: 1Verified User
bewerkt September 2022 in R1

Hé, als ik mijn ECU flash met de onbeperkte versie, verlies ik dan mijn autoblipper die ik al op de fiets heb? (of misschien is de vergrendelde "betaalde functie" autoblipper-functie alleen van toepassing op de FTECU qs/autoblipper?) Ik kocht een R1 2016 met QS en autoblipper er al op. Volgens de dealer was de ECU niet geflitst of zo. Ik heb er net een FTECU typ 8-kit op aangesloten en was bang dat ik mijn autoblipper zou verliezen als ik hem zou flashen, dus besloot ik hier een bericht te schrijven voordat ik verder ga, als veiligheidsmaatregel. Bedankt voor je tijd.

Comments

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User

    Je zult een licentie ($85) moeten kopen voor de auto blipper (wat, geloof ik, de QS is, en niet twee aparte dingen), tenzij je kunt zien dat het al is ingeschakeld in de FT ECU Tuning Software. Ik hoop dat dit helpt.

  • kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User

    Ik trek terug wat ik hierboven zei, ik was niet helemaal wakker. Als u aangeeft dat u GEEN FTECU AutoBlipper HEBT, wordt uw voorraad Yamaha AutoBlipper niet beïnvloed door de onbeperkte modus naar uw ECU te laten knipperen (BELANGRIJKE WAARSCHUWING - GEBRUIK DEZE ALLEEN VOOR UW EXACTE JAAR EN FIETS. PROBEER GEEN ANDERE BESTANDEN DIE NIET VOOR UW JAAR OF ONDERDEELNUMMER ECU zijn!). De AutoBlipper-instellingen in de Tuning Suite zijn alleen van invloed op de FTECU AutoBlipper.

Meld je aan of registreer je om te reageren.