Supportforum

Ny installation

syrada1@gmail.comsyrada1@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Jag köpte den här för min 2019 R6 2017-2020 Yamaha R6 Data Link ECU Flashing Kit Jag kan inte få dokumenten för att sätta in de 5 stiften på 6-stiftskontakten till ECU - Det finns inga installationsinstruktioner i min låda och jag kan inte för att ladda ner något eftersom jag inte kan registrera min ECU utan att installera stiften i rätt spår, all hjälp skulle uppskattas tack


kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, Du behöver inte ha din cykelsele installerad för att registrera din USB. Du måste registrera USB först för att ladda ner installationsdokumenten. För att göra det, gå till FTECU-webbplatsen och klicka på Nedladdningar uppe till höger. Ladda ner programvaran FTECU. Starta programvaran och logga in med din webbplatsinloggning. Se till att det är den exakta inloggningen och att det inte finns några mellanslag före eller efter e-postmeddelandet också. När du har angett dina inloggningsuppgifter klickar du på logga in. Klicka INTE på registrera. När du är inloggad kopplar du in din USB och det bör dyka upp ett fönster för engångsregistreringen. Klicka på ja. Dialogrutan kan dyka upp igen men efter den första kommer den att registreras. Gå till hjälpen högst upp i tuningsviten och klicka på Document Center. Hitta dokumentet för din seletyp och motorcykel och du bör kunna ladda ner det för att underlätta installationen av din cykelsele. Om du inte kan ladda ner den, låt mig veta! Hälsningar

  • syrada1@gmail.comsyrada1@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    OK det här fungerade, tack så mycket.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Inga problem, skönt att allt går bra. Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.