Helpforum

Nieuwe installatie

syrada1@gmail.comsyrada1@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb dit gekocht voor mijn 2019 R6 2017-2020 Yamaha R6 Data Link ECU Flashing Kit Ik kan de documenten niet krijgen om de 5 pinnen van de 6-pins connector in de ECU te steken - Er zijn geen installatie-instructies in mijn doos en ik kan niet om iets te downloaden omdat ik mijn ECU niet kan registreren zonder de pinnen in de juiste slots te installeren, alle hulp wordt op prijs gesteld, bedankt


Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, U hoeft uw fietsharnas niet te hebben geïnstalleerd om uw USB te registreren. U moet eerst de USB registreren om de installatiedocumenten te downloaden. Ga hiervoor naar de website van FTECU en klik rechtsboven op Downloads. Download de FTECU-softwaresuite. Start de software en log in met de login van uw website. Zorg ervoor dat het de exacte login is en dat er ook geen spaties voor of na de e-mail staan. Nadat u uw inloggegevens heeft ingevoerd, klikt u op inloggen. Klik NIET op registreren. Zodra u bent ingelogd, sluit u uw USB aan en er zou een venster moeten verschijnen voor de eenmalige registratie. Klik op ja. Het dialoogvenster kan opnieuw verschijnen, maar na het eerste wordt het geregistreerd. Ga in de afstemmingssuite naar help bovenaan en klik op documentcentrum. Zoek het document voor uw type harnas en motorfiets en u zou het moeten kunnen downloaden om te helpen bij de installatie van uw zijharnas. Als je het niet kunt downloaden, laat het me weten! Groeten

  • syrada1@gmail.comsyrada1@gmail.com Berichten: 2Verified User

    OK dit is gelukt, heel erg bedankt.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Geen probleem, fijn dat alles goed gaat. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.