Supportforum

Inget svar/skrivförsök misslyckades

bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Hej, jag har försökt leta runt och jag verkar inte hitta något som kan hjälpa. Jag har 6-stiftsselen på min cykel och jag har försökt göra 6pin-kontrollen med ett gem och multimeter och allt fungerar som det ska. Jag har också försökt göra testgränssnittshjälpen i programvaran och jag har en 36 med nyckeln på och en 0 med nyckeln av. Jag är inte riktigt säker på vad jag ska försöka, för så vitt jag har sett att titta runt i MT07-forumen är detta korrekt beteende för testgränssnittet. All hjälp uppskattas tack.

kommentarer

  • bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Jag agerade lite för snabbt antar jag med detta foruminlägg. Det visade sig att jag försökte gå igenom programvaran för snabbt. Om någon annan stöter på detta och har det här problemet fixade jag det genom att i Flash ECU-processen, jag väntade bara längre vid varje uppmaning. När det skulle komma till "Turn key On" eller sånt skulle jag göra åtgärden och sedan vänta cirka 30 sekunder innan du trycker på OK-knappen och fortsätter med processen

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, Ja, det är möjligt att göra det för snabbt eftersom programvaran fortfarande fungerar i bakgrunden även om vi inte kan se det. Jag tror att 30 sekunder förmodligen är för långt men om det fungerar smidigt kommer jag inte att ifrågasätta det. Tack för insikten Hälsningar

Logga in eller registrera dig för att kommentera.